Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Bygga Café Racer av Yamaha TR1....

  1. #1

    Bygga Café Racer av Yamaha TR1....

    Kom över en TR1a -82 som jag funderar på att göra Café Racer av, budgeten är begränsad så jag söker firmor som har kit till rimliga priser.
    Någon som har några förslag?

  2. #2
    Gå in på Facebook och sök på Cafe racer Här finns mycket länkar till firmor och bilder i massor. tr 1 eller xv 750 är tacksamma objekt.

  3. #3
    Vet inte om det är så himla billigt men Dime City Cycles har en del roliga grejer: http://www.dimecitycycles.com

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Martin_HD Visa inlägg
    Vet inte om det är så himla billigt men Dime City Cycles har en del roliga grejer: http://www.dimecitycycles.com
    Mycket snyggt där...... Vet någon om det är tillåtet med glasfibertank i Sverige?

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Darkforce Visa inlägg
    Mycket snyggt där...... Vet någon om det är tillåtet med glasfibertank i Sverige?
    tror inte det... vet en kille som ville regga in sin 4-hjuling men fick avslag för att den hade plasttank... dom sa att tanken måste vara i metall då... men det är ett bra tag sen så reglerna kan ha ändrats sen dess... men jag skulle tippa på att det fortfarande är otillåtet eftersom glasfiber/plast lättare spricker vid en kollision och det då blir en ganska stor brandfara för både en själv och övriga trafikanter...

Liknande ämnen

  1. Café Racer
    Av Sanniz i forum Harley-Davidson VRSC
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-10-05, 16:50
  2. Café racer
    Av musclegear i forum Säljes
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-06-03, 15:07
  3. V-Rod Caféracer!?
    Av admin i forum Harley-Davidson VRSC
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-11-14, 22:43
  4. Caféracer från Helsingborg
    Av emil.lofkvist i forum Harley-Davidson Sportster
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-06-21, 10:45
  5. Café Racer Sporty
    Av admin i forum Harley-Davidson Sportster
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-01, 09:45

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •