Hej!

Under sommaren som gått har jag mer och mer börjat fantisera över diverse choppers, mina kunskaper räcker inte någonstans så något eget bygge kommer det aldrig bli tal om, då återstår alltså proffsbyggen eller köpa beggat, men att hitta något beggat som är precis som man vill ha är nog närpå omöjligt.
Vart kan man tänka sig att man landar någonstans pengamässigt. Tänker mig en åkchopper helt utformad för mig med väl dold softail, progresiv luftfjädring, rejäl sula bak runt 250, långgaffel upsidedown eller springer, helst en förkromad harley TC, skärmar som duger till något, kromade fälgar med så många ekrar man någonsin kan trycka in,hyffsad tankvolym, rejäla bromsar 6kolvs ok motsvarande möjligtvis dubbla, drevbroms bak, möjlighet att ta passagerare, en rejäl sissy, hydralisk koppling, så mycket vajrar och kablar som möjligt fullständigt dolt, blinkers/broms osv integrerat så de i princip är osynliga, motivlack. Inga märkliga märken och skitgrejer.

Är man över eller under 300tkr hos exempelvis Moheda, Custom by Kent eller ska det till mer stålar än så? Tänkte finansiera det hela genom att sälja min själ och panta mycket burkar.