Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 33

Ämne: Sanniz körkort?

  1. #1

    Sanniz körkort?

    Hur gick det egentligen?

  2. #2
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Ja det undrar jag också,det var en stund sen man läste nåt från henne.
    Senast redigerat av Noyen den 2014-12-01 klockan 08:03.
    Fuck cancer

  3. #3

  4. #4
    Japp det undrar ja Me efter alla dom tusen frågorna sedan försvann du vad hände???????

  5. #5
    Nyfiken jag med

  6. #6
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Jag bommade min uppkörning på ena momentet... Men en del berodde på en dum sak som skedde under sista
    "uppvärmningsförsöket", då en j-a idiot (i Harley kläder!!!) hoppade ut mitt i banan så jag fick bromsa in kraftigt. Detta spökade i
    skallen, så jag tyvärr tappade fart omedvete på samma ställe när det var dags för uppkörningen.
    Min körlärare tyckte det var mycket synd, att jag inte fick chans att visa hur bra jag är i trafiken...
    Inget att göra, eftersom tiderna sedan var slut.
    Hörde senare att samma kille gjort samma sak för en kille i min grupp, när han övade på inbromsning från 90 km/h...
    Även han fick hjärtat i halsgropen.
    Fattar fortfarande inte vad han hade att göra på banorna, när alla ser att de är upptagna konstant hela tiden. Och jag
    hade fått klartecken att banan var fri från hinder, när jag började att köra...

    Och kanske kommer det inte att bli av nu heller... Hemma fortfarande (sex veckor sjukskrivning hittills), då min
    hälsa gått käpprätt åt h-e milt sagt). Plus att jag kommer att påbörja skilsmässa efter nyår.
    Vet inte ännu hur allt går, eftersom makens konkurs kommer att belasta mig, om jag ens kommer att ha råd att behålla
    en hoj. Lutar dock åt att jag flyttar närmare mitt jobb, när jag vet mer om min livssituation. Hoppas jag rätat ut alla
    frågetecken nu...


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  7. #7
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av hasse diesel Visa inlägg
    Hur gick det egentligen?
    Tack Hasse... Visste inte att det fanns de som var så genuint intresserade av hur det gått för mig, så att de skapar en egen tråd på forumet för detta. Värmde mitt hjärta i allt elände.

    - - - Uppdaterad - - -

    Vill även tacka alla andra med...
    Orsaken att jag vart borta är att jag inte orkat ens vara här.
    Plus på allt annat som hänger över mig.

    Jag var så illa, så att de även trodde ett tag att jag drabbats av
    antingen blodpropp/hjärnblödning. Men vanlig röntgen visade att
    det inte berodde på det (som tur var!)... Så jag har åtminstone
    fått veta att jag har en hjärna...


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  8. Följande användare tackar Sanniz för detta inlägg:

    kapsylen (2016-04-04)

  9. #8
    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Jag bommade min uppkörning på ena momentet... Men en del berodde på en dum sak som skedde under sista
    "uppvärmningsförsöket", då en j-a idiot (i Harley kläder!!!) hoppade ut mitt i banan så jag fick bromsa in kraftigt. Detta spökade i
    skallen, så jag tyvärr tappade fart omedvete på samma ställe när det var dags för uppkörningen.
    Min körlärare tyckte det var mycket synd, att jag inte fick chans att visa hur bra jag är i trafiken...
    Inget att göra, eftersom tiderna sedan var slut.
    Hörde senare att samma kille gjort samma sak för en kille i min grupp, när han övade på inbromsning från 90 km/h...
    Även han fick hjärtat i halsgropen.
    Fattar fortfarande inte vad han hade att göra på banorna, när alla ser att de är upptagna konstant hela tiden. Och jag
    hade fått klartecken att banan var fri från hinder, när jag började att köra...

    Och kanske kommer det inte att bli av nu heller... Hemma fortfarande (sex veckor sjukskrivning hittills), då min
    hälsa gått käpprätt åt h-e milt sagt). Plus att jag kommer att påbörja skilsmässa efter nyår.
    Vet inte ännu hur allt går, eftersom makens konkurs kommer att belasta mig, om jag ens kommer att ha råd att behålla
    en hoj. Lutar dock åt att jag flyttar närmare mitt jobb, när jag vet mer om min livssituation. Hoppas jag rätat ut alla
    frågetecken nu...
    Attans otur där, Sanniz! mycket elände på en gång. Hoppas det vänder till det bättre snart igen. Både med hälsa, ekonomi osv. Olyckor kommer sällan ensamma brukar det heta å verkar stämma bra i ditt fall. Men det kan ju lika gärna hända ett dussin bra grejer på en gång också i framtiden.

    Undrar vad det var för mupp som skuttar runt på banorna å stör!? Borde han inte få göra. Någon kanske kör på han till slut om han inte ger sig med sånt beteende. Karma å sånt.

    Heja på å tappa inte orken!

  10. #9
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av modestrick Visa inlägg
    Attans otur där, Sanniz! mycket elände på en gång. Hoppas det vänder till det bättre snart igen. Både med hälsa, ekonomi osv. Olyckor kommer sällan ensamma brukar det heta å verkar stämma bra i ditt fall. Men det kan ju lika gärna hända ett dussin bra grejer på en gång också i framtiden.

    Undrar vad det var för mupp som skuttar runt på banorna å stör!? Borde han inte få göra. Någon kanske kör på han till slut om han inte ger sig med sånt beteende. Karma å sånt.

    Heja på å tappa inte orken!
    Tack för orden...

    Jo, man kan ju undra det... Måste vara första gången jag verkligen velat ha ihjäl en Harley entusiast (åtminstone känslan som infann sig för stunden)...
    Kämpar på... Och hoppas väl att jag skall få till allt, så det ändå flyter på... Men får dock ändå ställa in mig på de sämre villkoren med.
    Fast jag kommer att göra allt för att hålla mig flytande på samtliga nivåer, bara ekonomin går runt bra nog.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  11. #10
    Kul att se ett livstecken ifrån dig, även jag har undrat vart du tog vägen vilket nu har fått sitt svar!

    Med all respekt för din nuvarande livssituation och hälsa så saknar man verkligen din närvaro här på forumet.

    Ledsen att läsa om din situation som du beskrev, allt elände kommer som brukligt dessutom samtidigt vilket är min egna livserfarenhet likaså.

    Du är värd det bästa och längre upp på vägen så kommer det som modestrick väldigt bra beskrev det, en massa positiva saker komma din väg även om det kanske inte känns så nu.

    Det viktigaste är att fokusera på hälsan. Allt annat får komma i andra hand då allt annat går att förändra, ersätta, reparera eller köpa nytt.
    "If the freedom of speech is taken away then dumb and silent we may be led, like sheep to the slaughter."
    -George Washington

  12. #11
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av -+ ViKing +- Visa inlägg
    Kul att se ett livstecken ifrån dig, även jag har undrat vart du tog vägen vilket nu har fått sitt svar!

    Med all respekt för din nuvarande livssituation och hälsa så saknar man verkligen din närvaro här på forumet.

    Ledsen att läsa om din situation som du beskrev, allt elände kommer som brukligt dessutom samtidigt vilket är min egna livserfarenhet likaså.

    Du är värd det bästa och längre upp på vägen så kommer det som modestrick väldigt bra beskrev det, en massa positiva saker komma din väg även om det kanske inte känns så nu.

    Det viktigaste är att fokusera på hälsan. Allt annat får komma i andra hand då allt annat går att förändra, ersätta, reparera eller köpa nytt.
    Tackar.. Värmer att höra... Även om jag trodde att grabbarna tyckte det var skönt utan mig här ett tag.
    Jag är ju inte den "enkla tjejen"...

    Jo, nu är fokus mest på att komma tillbaks till jobbet, så ekonomin stadgar sig lite mer.
    Sedan får man ta tag i det sura äpplet. Och därefter se vart livet barkar. Förhoppningsvis blir
    det ju bra för alla inblandade. Även om kanske ekonomin inte är densamma.
    Och får jag chansen, lär jag kämpa vidare med min dröm också. Men i dagsläget hade jag
    inte satt mig i sadeln på pärlan heller.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  13. #12
    Det blir ju ingen diskussion utan nån att diskutera med, lycka till med livet och allt det innehåller
    Mvh Hasse

  14. #13
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Det var mkt elände som hänt,får hoppas allt löser sej på bästa sätt.Håller med bl.a Viking att hälsan och
    hur du mår är ju det viktigaste.Lycka till och sköt om dej så gott det går.

    Sen kan man ju undra vad det är för typ som springer ut i vägen framför hojarna och tror han e rolig,
    låter ju inte som nån smartare kille.Det är väl bara att hoppas det inte är nån du känner.
    Fuck cancer

  15. #14
    Usch och fy för allt elände, hoppas du får möjlighet att ta nya tag inom kort. Keep on rocking! 😎

  16. #15
    Hoppas allt fixar sig o livet leker snart igen

  17. #16
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av hasse diesel Visa inlägg
    Det blir ju ingen diskussion utan nån att diskutera med, lycka till med livet och allt det innehåller
    Mvh Hasse
    Ligger en poäng där... Var inne en kort vända för ett tag sedan, men då såg det nästan ut att vara krig här inne...
    Man skall aldrig diskutera politik har jag lärt mig.

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Noyen Visa inlägg
    Det var mkt elände som hänt,får hoppas allt löser sej på bästa sätt.Håller med bl.a Viking att hälsan och
    hur du mår är ju det viktigaste.Lycka till och sköt om dej så gott det går.

    Sen kan man ju undra vad det är för typ som springer ut i vägen framför hojarna och tror han e rolig,
    låter ju inte som nån smartare kille.Det är väl bara att hoppas det inte är nån du känner.
    Som tur var ingen jag kände, men han kostade mig några tusen den dagen totalt med obetald semesterdag...
    Tack Noyen... Hoppas också att allt löser sig till det bästa nu.

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av haer72 Visa inlägg
    Usch och fy för allt elände, hoppas du får möjlighet att ta nya tag inom kort. Keep on rocking! 😎
    thanx Jag försöker att rocka på...

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av haer72 Visa inlägg
    Usch och fy för allt elände, hoppas du får möjlighet att ta nya tag inom kort. Keep on rocking! 😎
    thanx Jag försöker att rocka på...

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av robbbull Visa inlägg
    Hoppas allt fixar sig o livet leker snart igen
    Tack.. Önskar jag med.

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av robbbull Visa inlägg
    Hoppas allt fixar sig o livet leker snart igen
    Tack.. Önskar jag med.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  18. #17
    Nä vi har sluta med det

  19. #18
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    LÃ¥ter bra det Hasse diesel...


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  20. #19
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Vet inte i nuläget om jag kommer att ha kvar min hoj nästa säsong...
    Beror på så mycket...
    Och vart jag hamnar när all skit är över.
    Förhoppningsvis kan jag ändå vara kvar på forumet...

    Vill passa på att tacka alla för att ni vart så goa...


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  21. #20
    Läser idag om alla dina problem Sanniz. hoppas verkligen att det löser sig till slut. Saknar dina inlägg här!

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande ämnen

  1. Yess, körkort!
    Av druttkasken i forum Off Topic
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2014-03-09, 17:43
  2. Hur tog du ditt körkort eller hur har du tänkt att göra?
    Av Sanniz i forum Omröstningstrådar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-05-29, 19:09
  3. Harley-Davidsson Xlh 883 på A2 körkort
    Av Troll i forum Harley-Davidson Sportster
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-05-09, 12:25
  4. Körkort tung motorcykel
    Av Elexem i forum Off Topic
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2012-08-30, 18:59
  5. Artikel: Debatt om MC-körkort på mässan!
    Av admin i forum Artiklar från ForumBladet
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-06-26, 18:43

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du fÃ¥r inte posta nya ämnen
  • Du fÃ¥r inte posta svar
  • Du fÃ¥r inte posta bifogade filer
  • Du fÃ¥r inte redigera dina inlägg
  •