Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Köpa Breakout ???

  1. #1

    Köpa Breakout ???

    Hej
    Har funderingar på att byta bort min Street Glide mot en Brekout, ni som har en Breakout vad tycker ni om den? Tungstyrd, Trögsvängd eller helt ok att köra? har fastnat för utseendet, Fet, låg och lång, jäkligt tuff enl mig, men som sagt den ska ju köras också, tacksam för åsikter

  2. #2
    Okay, beställde den i dag så nu är det för sent att ångra sig, men någon med erfarenhet av Breakout? hör av er med åsikter om hojen

  3. #3
    skall själv beställa snart,hoppas få ner en ny 2014 till bra pris med tanke på 2015 års modeller har kommit.

  4. #4
    Skrev avtal på en 2014, fick ett i mitt tycke bra pris då jag hade ett inbyte som inte var helt lätt för handlarna att prissätta. Skickade prisförfrågan till alla handlare som har en Breakout, vissa handlare var jättesnabb att svara och komma med affärsförslag, Sveriges största handlarkedja har fortfarande inte orkat svara så där blir det inga fler affärer, varken hojar eller tillbehör, SKITDÅLIGT...

  5. #5
    V.I.B mankans avatar
    Reg.datum
    Dec 2011
    Ort
    Tällberg, Dalarna
    Inlägg
    12
    Tackad: 1

    Jag hämtar ut min på tisdag.

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av mankan Visa inlägg
    Jag hämtar ut min på tisdag.
    Grattis till hojen, kul att du hämtar den redan nu, jag får vänta ett tag till på min

  7. #7
    V.I.B harly2006s avatar
    Reg.datum
    May 2012
    Ort
    På en plats i skogen
    Inlägg
    422
    Tackad: 0

    Det finns ett trim kit till dom som var till rätt pris för att vara HD,så hör med HD handlarn i Umeå om man är intresserad...men annars en snygg hoj..

  8. #8
    Grattis till nya hojen

Liknande ämnen

  1. Bakskärm Breakout
    Av Christer i forum Harley-Davidson Softail
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2013-08-24, 21:00
  2. Breakout! ... Den nya H-D som visas just nu!
    Av Draken i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2013-05-23, 23:23

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •