Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Sportster el.

  1. #1

    Sportster el.

    Ny här på forumet, och ganska nybliven sportster ägare. Gjorde om elen i kronan ganska omgående, tog bort alla deutsch kontakter och skarvade med stiften som är i kontakterna. Satte krympslang på varje skarv, och en stor krympslang på sladdarna så det blev lite renare under styret. Märkte upp alla kablar som inte var färgkodade så allt ska stämma. Testade så allt fungerade när jag var klar, och allt fungerade. Men nu någon vecka senare fungerar inte parkeringslampan fram och baklyset blinkar i takt med blinkersarna. Vad kan det vara för troligt fel?
    Tidigare ägare kapade bort stagen till bakskärmen för café racer looken, jag vill ha bobber look, finns det att få tag i nya stag att svetsa fast i ramen?

  2. #2
    Parkeringslampan fixad. Men nu till blinkers problemet. När jag vrider om nyckel. Går vänster blinkers igång, och baklyset blinkar i takt, går inte att slå av med blinkers knappen. Höger blinkers går inte att få igång. När jag slår på hellyset fungerar blinkersen som den ska. Någon som har en gissning?

  3. #3
    dålig jord är 98% av felen, när det byter funktioner så där

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •