Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Vågar jag köpa denna hojen?

  1. #1

    Vågar jag köpa denna hojen?

    Ny här på forat och har snöat in på HD, har nu hittat en hoj som jag är intresserad av men frågan är om denna hojen verkligen är för mig:

    http://www.blocket.se/halland/Harley...=11&w=3&last=1

    Jag vill ha en hoj att köra med och putsa på men slippa att meka alltför mycket (läs öht.), helt enkelt bara lämna in den när det är servicedags. Jag har av någon anledning fastnat för sportstern som modell men tycker det är lite lite effekt i motorn som standard, kan denna hojen på annons då vara ett alternativ?

  2. #2
    Jag misstänker att GirlieBikeUser kan uttala sig mer om den hojen! Jag tycker det låter som en sund och balanserad hoj, vässad men inte toktrimmad och påkostad med bromsar, gaffel, sving, fälgar mm. Misstänker att den går som ett skott och att den beter sig bra mycket bättre än en original hoj i svängarna! Priset har jag tyvärr ingen insikt i, men påkostad är den onekligen.

  3. #3
    Den där hojjen är en superförfinad sportster. Den går inte jämföra med en vanlig sportster. Den kostar mer men ger dig utan tvekan dubbelt tillbaka. Provkör o slå till om du gillar det för det finns ingen motsvarande till salu i hela sverige.

  4. #4
    Får en spontan känsla av att den är seriöst byggd i alla fall. Inte bara sugit ut effekt och hoppats på att chassiet levererar, utan även lagt ner ekonomi på väghållning och bromsar. Känns som att det är mycket hoj för pengarna med tanke på modifieringarna.
    Never ride faster than your guardian angel can fly

  5. #5
    Säljaren bygger såna där på löpande band,varit med i tidningar etc om man ska överdriva lite.

  6. #6
    Hade jag haft pengarna så hade jag inte tvekat en sekund. KÖP!

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Henrik Forslund Visa inlägg
    Säljaren bygger såna där på löpande band,varit med i tidningar etc om man ska överdriva lite.
    Är säljaren och byggaren samma person?

  8. #8
    V.I.B burningheads avatar
    Reg.datum
    Oct 2014
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    44
    Tackad: 13
    Mycket fina komponenter, så det bästa är väl att syna den ordentligt och en provkörning.
    Har i vinter själv köpt min första HD, just för att jag ville ha ett byggprojekt under flera år.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Martin Visa inlägg
    Är säljaren och byggaren samma person?
    Nä hehe han heter ju willman

Liknande ämnen

  1. passar denna sportster 89?
    Av André Troy i forum Harley-Davidson Sportster
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-06-20, 21:29
  2. Mods på denna hoj??
    Av Bratpakk i forum Harley-Davidson Dyna
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2012-07-20, 19:27
  3. Denna är ju bara sååå rå!
    Av admin i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-06-22, 17:55
  4. Mässa även denna Påsk i Jönköping
    Av sedaii i forum Träffar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-03-11, 21:45

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •