Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: HDjackor.com?

  1. #1

    Cool HDjackor.com?

    Är det någon som handlat från www.hdjackor.com?
    Är det "originalprylar" fast direkt från HD's Kinafabrik eller är det skräpkopior?

    Priserna är ju minst sagt attraktiva, jämfört med t ex Probike.

    Tacksam för feedback.

    // Mankan, XL1200C -05

  2. #2
    Ser lite fishy ut om du frågar mig. Det ser ut som original med HD-namnet och allt. Men om man kollar på terms and codition, om oss och annat så är det bara svarta hål. Vad heter företaget, vem handlar man med. Kan man få kontakt med dem om det är några problem? Visst, det kanske dyker upp några bra kopior, eller inte.

    Nej, jag skulle nog avstå.

  3. Följande användare tackar stroker49 för detta inlägg:

    m4nk4n (2015-09-18)

  4. #3
    Håller definitivt med om att det ser skumt ut. Som sagt, ser det för bra ut för att vara sant, så är det förmodligen det...!
    Tack för snabbt svar!

    Ha det gött!

  5. #4
    V.I.B Contributor
    Boba Fetts avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    355
    Tackad: 2

    Fasen va lik en sida som Toby.Huang Soman Harley fanns för par år sedan skillnad det står på svenska nu. Som jag har skrivit här förut så är det bara chansa jag gjorde det och fick riktiga grejer just från soman Harley och det blev att jag köpte en hel del från han som jag sålde på blocket (Billigt) . Men jag tycker inte hdjackor.com har så bra priser för att vara en piratbutik där ska det ligga under 300 euro kan man tycka..

  6. Följande användare tackar Boba Fett för detta inlägg:

    m4nk4n (2015-09-22)

  7. #5
    V.I.B
    Reg.datum
    Sep 2015
    Ort
    Mandurah, WA Australia
    Inlägg
    28
    Tackad: 5

    Håll dig borta från den här siten + whois rapporterar "Domain Not Available"

    Om du inte letar efter 100% genuine Harley kolla DH Gate (kommer med flimsy HD Angel logo ) eller http://sky-seller.com/Male-Collection/Biker-Jackets som inte försöker gömma det faktum att det är en kopia (Bättre priser oxå jämfört med UK pund som din url visar (1/3 kostnad jämfört med vad den där siten visar)

    good @ being sucked @

  8. Följande användare tackar ghostwolf59 för detta inlägg:

    m4nk4n (2015-09-28)

Taggar för det här ämnet

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •