Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Grym Sportster

  1. #1

    Grym Sportster

    Hej,

    Håller på och sneglar på denna, tycker den är riktigt snygg. Men vad säger ni om priset, är väl åt helsike för högt antar jag. Vad är rimligt, har läst någonstans att man inte får betalt för sånt man gjort på hojen vid en eventuell försäljning.
    http://www.blocket.se/helsingborg/Ha....htm?ca=13&w=3

  2. #2
    Känns dyrt, mkt utrustning, men som du säger så kan man inte räkna med att få tillbaks vad man lagt ut. Import är det säkert också, brukar komma från England, det är väl för det mesta ingen nackdel men bra att veta.

    Skickat från min SM-G900F via Tapatalk

  3. Följande användare tackar SB-87 för detta inlägg:

    Peter J (2015-11-24)

  4. #3
    Ok, varför är det så att dom kommer ifrån England. Brukar dom ta därifrån? Ingen nackdel alltså, kan man lita på milantalen?

  5. #4
    Ja, polarn köpte en hoj hos dom och den kom från England. En 48 sporre var det.. jag vet inte om man kan lita på miltalen, men tänker man i de banorna så hade jag inte lagt nästan 150k iaf
    jag hade köpt en svensksåld privat för billigare peng

    Skickat från min SM-G900F via Tapatalk

  6. Följande användare tackar SB-87 för detta inlägg:

    Peter J (2015-11-24)

  7. #5
    Citat Ursprungligen postat av Peter J Visa inlägg
    Hej,

    Håller på och sneglar på denna, tycker den är riktigt snygg. Men vad säger ni om priset, är väl åt helsike för högt antar jag. Vad är rimligt, har läst någonstans att man inte får betalt för sånt man gjort på hojen vid en eventuell försäljning.
    http://www.blocket.se/helsingborg/Ha....htm?ca=13&w=3
    Dyrare än en sproilans ny 2016 års modell med lättmetall hjul, ny fjädring, gaffel, väljer själv färg, garanti, 0 mil, mm.

  8. Följande användare tackar kapsylen för detta inlägg:

    Peter J (2015-11-24)

  9. #6
    Det är bara bil och Mc-handlare som tror att man får igen utlägg för arbete och lull lull.

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •