Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Har en fundering ang besiktning.

  1. #1

    Har en fundering ang besiktning.

    Tjena. såg ett vanligt kontroll besiktnings papper till en hoj idag. På det stod det under bra att veta raden följande

    färdbroms retaration beräknad med bromssträcka det har jag aldrig sett förr har ju förvisso inte besiktat nån av mina hojar på
    en 7-8 år är det här något nytt och vad menar de med det på en vanlig kontroll bes?.

    Stod även nått om alternativ kontroll metod bromssystem bromskontroll utfört på väg har jag inget minne på heller?.

    Med vänlig hälsning Toecutter.

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av Toecutter Visa inlägg
    Tjena. såg ett vanligt kontroll besiktnings papper till en hoj idag. På det stod det under bra att veta raden följande

    färdbroms retaration beräknad med bromssträcka det har jag aldrig sett förr har ju förvisso inte besiktat nån av mina hojar på
    en 7-8 år är det här något nytt och vad menar de med det på en vanlig kontroll bes?.

    Stod även nått om alternativ kontroll metod bromssystem bromskontroll utfört på väg har jag inget minne på heller?.

    Med vänlig hälsning Toecutter.
    Får så på min och frugans hoj också när jag besiktigar dom. Det är väl att dom inte kan köra hojen på en bromsprovare som är tänkt att använda till en personbil.
    Därför bromsar dom på en viss sträcka när dom provkör och gör någon egen uträkning av den tiden det tar att stanna på den sträckan eller nåt i den stilen.

  3. #3
    Undvik sbp dom skapar bara problem som om man inte hade d innan

Liknande ämnen

  1. En liten fundering..
    Av xrab00 i forum Harley-Davidson Sportster
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-10-27, 17:15
  2. frågor ang besiktning hastighetsmätare mini
    Av André Troy i forum Harley-Davidson Sportster
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2013-06-24, 20:28
  3. tank fundering
    Av Hd1340 i forum Custom & Byggen
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-12-21, 12:24
  4. Elschema + besiktnings fundering
    Av Janne H i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-05-03, 12:02
  5. Fundering runt ev reg.besiktning.
    Av Aggelito i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2012-01-11, 19:54

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •