Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Loggas ut automatiskt?

  1. #1
    Hagis
    Guest

    Loggas ut automatiskt?

    Nu ska du vara snäll herr besservisser
    BTW seriös fråga! Varför loggas jag ut hela jävla tiden? Detta kom from idag när den där snygga raden med flaggor kom?! Det har förmodligen inget samband men det är förbannat störande!

  2. #2
    Vet ej, testa att rensa cookiesarna i läsaren! tryck ctrl+shift+del ta bort kakor/cookies. starta om läsaren


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  3. #3
    Hagis
    Guest
    Men va fan..... I LIKE COOCKIES....

  4. #4
    Dum fråga men frågar ändå, du bockar i rutan "Kom ihåg mig" ? Annars loggar den ut dej efter 15 minuter.


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  5. #5
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Dum fråga men frågar ändå, du bockar i rutan "Kom ihåg mig" ? Annars loggar den ut dej efter 15 minuter.
    Det har hänt att jag loggats ut ändå.Ibland har man backat till en tråd man läst innan och då har jag varit inloggad,hänt några ggr senast idag.

  6. #6
    Blir ibland när jag besöker sidan via iphonen blir jag utslängd till en mobilversion när jag backar efter att ha läst färdigt en tråd.
    Inget fel på mobilversionen men det vill jag välja själv. Gillar web sidan bättre.
    Vad gör jag för fel? Det är ju alltid användaren som "gör" ngt när man frågar supportern på jobbet iaf.
    Utbilda mig.
    Senast redigerat av Mr Modest den 2011-11-30 klockan 21:41.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Mr Modest Visa inlägg
    Blir ibland när jag besöker sidan via iphonen blir jag utslängd till en mobilversion när jag backar efter att ha läst färdigt en tråd.
    Inget fel på mobilversionen men det vill jag välja själv. Gillar web sidan bättre.
    Vad gör jag för fel? Det är ju alltid användaren som "gör" ngt när man frågar supportern på jobbet iaf.
    Utbilda mig.
    Forumet känner själv av att du är på en mobil så denna är standard. Om du vill köra en annan "skin" så gå in i dina inställningar längst uppe till höger och sätt det tema/skin du vill ska vara just DIN standard, bör lösa ditt problem.


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •