Resultat 1 till 14 av 14

Ämne: måste man vara störd för att jobba på bilprovningen?

  1. #1

    måste man vara störd för att jobba på bilprovningen?

    Blir så jävla less. Idag kom mina nya fina regpapper på bygget. Med i kuvertet låg även en lapp att hojen hade körförbud! Va fan är det här!! Ringde bilprovningen och då säger kärringjäveln att man måste göra en vanlig kontrollbesiktning efter en regbesiktning! Va fan, dom kollar ju samma saker då fast mindre!! Jävla blodsugare

  2. #2
    Sverige är underbart!!!Jag vet fler som åkt på samma omgång! Men en kille fann sig jävligt snabbt han bara körde runt huset och in igen, dom såg ut som frågetecken där, men dom fixa pappret! men han åkte på kostnadenLycka till nu!
    If I need help I`ll ask you!If you need help call me!!

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av mullemeck Visa inlägg
    Blir så jävla less. Idag kom mina nya fina regpapper på bygget. Med i kuvertet låg även en lapp att hojen hade körförbud! Va fan är det här!! Ringde bilprovningen och då säger kärringjäveln att man måste göra en vanlig kontrollbesiktning efter en regbesiktning! Va fan, dom kollar ju samma saker då fast mindre!! Jävla blodsugare
    Håller med dig fullständigt vilka jävla blodsugare rent ut sagt! Allt för att tjäna extrapengar!!

  4. #4
    Har alltid undrat vad fan dom gör på besiktningenHar kört hoj i 25 år!

  5. #5
    V.I.B - Vinnare BOTM Feb 2012 ElMilagro.s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Shitlake.
    Inlägg
    438
    Tackad: 0

    Ja fy fan.... surt för dig!!
    Bobber 883 -06

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av mullemeck Visa inlägg
    Blir så jävla less. Idag kom mina nya fina regpapper på bygget. Med i kuvertet låg även en lapp att hojen hade körförbud! Va fan är det här!! Ringde bilprovningen och då säger kärringjäveln att man måste göra en vanlig kontrollbesiktning efter en regbesiktning! Va fan, dom kollar ju samma saker då fast mindre!! Jävla blodsugare
    Man upphör inte att förvånas över sbp
    Jag regbesiktade hojen och den gick inte igenom, gjorde vanlig bes strax efter och klara den....sen regbes igen och den gick igenom och jag har godkännd kontrollbes till okt 2013 enligt pappret som kom med. Kanske för jag hade påbörjat regbes? konstiga regler

  7. #7
    Vinnare BOTM Dec 2011 Viljars avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    SkåneLand
    Inlägg
    405
    Tackad: 1

    Kärringjäveln..?.
    The Older I Get, The Better I Was..

  8. #8
    Hagis
    Guest
    Känner rent spontant att jag ärligt inte ens orkar skriva något om detta! Det är Sverige i ett jävla nötskal, visst vi har fina sommrar osv men resten som gäller myndigheter och övrigt jävla pack kan man fan gott sätta skottpengar på! Så förbannat less på myndighets sverige

  9. #9
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Ja,det är bara legalt tjuveri till den bottenlösa statskassan
    There are no problemsonly solutions

  10. #10
    Vinnare BOTM Dec 2011 Viljars avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    SkåneLand
    Inlägg
    405
    Tackad: 1

    Äh, kom igen nu gnällputtar.. tänk på hur många andra länder har det med sina stränga ombyggnadsregler istället. Svenska regler är extremt liberala och unika. Tacka SFRO för det.
    The Older I Get, The Better I Was..

  11. #11
    Hagis
    Guest
    Pengar vi skänker till "bättre behövande" så som grekland! När fan ska vi själva få del av all skatt och skit?! Blir galen på det här skiten FTW

  12. #12
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Kvarnstenen Visa inlägg
    Äh, kom igen nu gnällputtar.. tänk på hur många andra länder har det med sina stränga ombyggnadsregler istället. Svenska regler är extremt liberala och unika. Tacka SFRO för det.
    Jo,det är sjysst med svenska SFRO o andra ombyggnadsregler men det berättigar väl inte till att flå folk på pengar med tillexempel denna dubbelbesiktning?
    There are no problemsonly solutions

  13. #13
    Ja hurra för sfro som sagt. Men sbp är ju helt sjukt. Om jag nu måste göra kontrollbesiktning.... Varför brydde han sig om att kolla lampor och allt annat? Och inget sa han om att jag behövde kontrollbesikta. I så fall hade jag oxå dragit ett varv runt huset. Nu finns det inga tider och snön kommer väl snart.... Suck.... Jaja... Tänker va bitter ett tag så får jag väl fixa till våren.

  14. #14
    Hagis
    Guest
    Jag tänker med vara bitter för din skull! Det känns som en sån dag!

Liknande ämnen

  1. Motor som har blivit grå fast den ska vara svart
    Av Harleyman i forum Lack, Plåt, Metall och Läder
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-02-17, 11:34
  2. Jaha,, kan denna vara äkta och funka??... 2 blev 1 cylinder.
    Av admin i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-01-20, 22:03
  3. Månadens hoj på HarleyForum? Kan det vara nåt?
    Av admin i forum Omröstningstrådar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-11-03, 22:12
  4. Jag måste vara vanskapt
    Av ViLa i forum Off Topic
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-10-14, 20:03
  5. Måste vara höjden av dumhet :D
    Av admin i forum Off Topic
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-03, 17:50

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •