Sidan 229 av 297 FörstaFörsta ... 129179219227228229230231239279 ... SistaSista
Resultat 4 561 till 4 580 av 5928

Ämne: Idag..

  1. #4561

    Idag..

    Bestämmer man sig för att hämta hojen, sliter på sig alla kläder och plockar fram batteriet till hojen som har stått på laddning i ett par månader. Öppnar dörren och går ner i trapphuset och får se att det har börjat snöa som fan ute! Var ju bara att gå in igen och ställa batteriet på laddning, hänga av sig alla kläder och sätta sig i soffan och fortsätta drömma om att få ge sig ut på vägarna :-/

  2. #4562
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av Sedition Visa inlägg
    Bestämmer man sig för att hämta hojen, sliter på sig alla kläder och plockar fram batteriet till hojen som har stått på laddning i ett par månader. Öppnar dörren och går ner i trapphuset och får se att det har börjat snöa som fan ute! Var ju bara att gå in igen och ställa batteriet på laddning, hänga av sig alla kläder och sätta sig i soffan och fortsätta drömma om att få ge sig ut på vägarna :-/
    Vilken osis...
    Bättre lycka nästa gång!


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  3. #4563
    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Vilken osis...
    Bättre lycka nästa gång!
    Ja riktigt jävla surt

  4. #4564
    V.I.B Frittes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Kolmården
    Inlägg
    882
    Tackad: 0

    Citat Ursprungligen postat av Sedition Visa inlägg
    Bestämmer man sig för att hämta hojen, sliter på sig alla kläder och plockar fram batteriet till hojen som har stått på laddning i ett par månader. Öppnar dörren och går ner i trapphuset och får se att det har börjat snöa som fan ute! Var ju bara att gå in igen och ställa batteriet på laddning, hänga av sig alla kläder och sätta sig i soffan och fortsätta drömma om att få ge sig ut på vägarna :-/
    Jag vet hur det känns Men det är ju vår snart. Sen får man hoppas att de sopar upp allt löst grus på våra vägar

  5. #4565
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av Fritte Visa inlägg
    Jag vet hur det känns Men det är ju vår snart. Sen får man hoppas att de sopar upp allt löst grus på våra vägar
    Haha... våran sista asfaltsbit är nästan aldrig rensopad... för är den sopad, så ser den strax värre ut än innan.
    Och allra sista biten är bara mer eller mindre dålig grusväg.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  6. #4566
    Citat Ursprungligen postat av Sedition Visa inlägg
    Ja riktigt jävla surt
    Väntan på våren blir alltid för lång. jag har också hojabstinens. snöar här med.

  7. #4567
    Citat Ursprungligen postat av Fritte Visa inlägg
    Jag vet hur det känns Men det är ju vår snart. Sen får man hoppas att de sopar upp allt löst grus på våra vägar
    Ja det ju helt sjukt mycket grus ute, nästan så man börjar fundera på om dom har börjat sanda istället för att salta.

    Hoppas våren kommer väldigt snart! Sugen på att få köra hojen för första gången som böveln

  8. #4568
    V.I.B Frittes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Kolmården
    Inlägg
    882
    Tackad: 0

    Citat Ursprungligen postat av Sedition Visa inlägg
    Ja det ju helt sjukt mycket grus ute, nästan så man börjar fundera på om dom har börjat sanda istället för att salta.

    Hoppas våren kommer väldigt snart! Sugen på att få köra hojen för första gången som böveln
    Ja nu kom snö helvetet till Åby också

  9. #4569
    ...är det piss-bullmuff–väder i Götet! Skönt så slapp man åka hoj denna helgen! Fick hänga i lokalen med Stroker och kolla gamla chopper build off program på Discovery! Funkar det med.
    Nu ska jag ner till Martin Lost garage och se vad den lille pöjken har för sig!

    Ridning is my business and business is good!

    http://harleyforum.se/showthread.php...er-Forty-Eight

  10. #4570
    Citat Ursprungligen postat av Fritte Visa inlägg
    Ja nu kom snö helvetet till Åby också
    Om du börja i Åby och gå med en hårtork och göra vägen torr så börjar jag från Linköping så kan vi ses halvvägs och ta en fika i herrbeta eller nått

  11. #4571
    V.I.B Frittes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Kolmården
    Inlägg
    882
    Tackad: 0

    Citat Ursprungligen postat av Sedition Visa inlägg
    Om du börja i Åby och gå med en hårtork och göra vägen torr så börjar jag från Linköping så kan vi ses halvvägs och ta en fika i herrbeta eller nått
    Jag är på

  12. #4572
    Pissväder i skåne också. Ingen snö som tur är men grådassigt duggregn och riktigt ruggigt. Tog en runda med Chevan som vi köpte förra helgen så vi kan åka alla i samma bil om vi ska iväg. Riktigt jävla gött att sitta i en amerikansk bil även om det är lite Svensson över den

  13. #4573
    ...var nere i Sgt Lost nya lilla garage. Schysst med ett get place! Hojen han har kommer bli kanon när den är färdig, många fina delar och många fina lösningar!

    Ridning is my business and business is good!

    http://harleyforum.se/showthread.php...er-Forty-Eight

  14. #4574
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av RilleHD666 Visa inlägg
    Pissväder i skåne också. Ingen snö som tur är men grådassigt duggregn och riktigt ruggigt. Tog en runda med Chevan som vi köpte förra helgen så vi kan åka alla i samma bil om vi ska iväg. Riktigt jävla gött att sitta i en amerikansk bil även om det är lite Svensson över den
    Chevy rules Rille Kör själv Tahoe som är en lagom herrgårdsvagn o familjebil Våren är snart här o då blir det tur till Skåneland o Snapphanar
    There are no problemsonly solutions

  15. #4575
    V.I.B Contributor
    Casphers avatar
    Reg.datum
    Sep 2013
    Ort
    Södra Dalsland
    Inlägg
    606
    Tackad: 60

    Idag brände jag mej på lödkolven. Ganska skönt faktiskt.

  16. #4576
    Japp då va premiären avklarad fast inte Me H-D utan Me min zukka dl-1000 då ja inte fått min breakout enu

  17. #4577
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Caspher... sann masochist?

    ******

    Jag fick plats till den risketta jag anmält mig till...
    Och den kostar bara 275 kr!!! Vilket kap.
    Så i slutet av april skall jag lyssna på varför man inte skall köra med droger o.s.v.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  18. #4578
    V.I.B
    Reg.datum
    Feb 2014
    Ort
    Munka-Ljungby
    Inlägg
    15
    Tackad: 0
    Idag har jag besökt Custom by Kent (man får göra lite reklam va?) Och inhandlat ett nytt styre som jag tror gör sig bra på hojen och ett nytt bakhjul så jag slipper den fula diskfälgen där sitter nu. Så nu väntar jag bara på sol och sommar efter några timmar i verkstan förstås.

  19. #4579
    V.I.B
    Reg.datum
    May 2013
    Ort
    Mariestad
    Inlägg
    108
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Caspher... sann masochist?

    ******

    Jag fick plats till den risketta jag anmält mig till...
    Och den kostar bara 275 kr!!! Vilket kap.
    Så i slutet av april skall jag lyssna på varför man inte skall köra med droger o.s.v.
    Det är vad jag kallar kanonpris
    Riskettan jag gick förra året va inte så mycket om droger och alkohol som vad jag kommer ihåg från när jag tog B-kort, utan va mycket teori kring körteknik, vad man kan göra för att synas bättre i trafiken och rent allmänt kring hojen. Blev helt klart positivt överraskad.

  20. #4580
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    NevYn... Hoppas du har rätt då. Jo, priset var gôrbra. De verkar ha en sådan tillfällig drive, plus att de även verkar ligga lägre i pris normalt
    också. Vissa tar ju 700-800 för samma sak, himla skillnad det där.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

Sidan 229 av 297 FörstaFörsta ... 129179219227228229230231239279 ... SistaSista

Liknande ämnen

  1. Hur är vädret i din del av Sverige idag??
    Av Bikebandit i forum Off Topic
    Svar: 263
    Senaste inlägg: 2012-10-13, 14:02
  2. Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-12-09, 12:43
  3. Bus med batten idag
    Av ViLa i forum Region Västra Götaland
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-03, 02:04
  4. En lite kul logo jag snidade ihop idag..
    Av admin i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-21, 10:40
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-07, 10:18

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •