Sidan 169 av 297 FörstaFörsta ... 69119159167168169170171179219269 ... SistaSista
Resultat 3 361 till 3 380 av 5928

Ämne: Idag..

  1. #3361
    Citat Ursprungligen postat av Fritte Visa inlägg
    Jasså Pulare det säger du! Nej du den tiden är tyvärr min, men det skulle vara trevligt och träffas snart igen över en öl eller 2.
    Ha det gött
    Har bokat campen i Västervik så vi möts kanske där om du inte vill trängas på bänken på fredag.

  2. #3362
    V.I.B Frittes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Kolmården
    Inlägg
    882
    Tackad: 0

    Låter gött Ni ska inte upp på forum träffen i år ? Jag hakar på Slycke och gubbarna dit sen blir det Västervik och Öland HDCS.

  3. #3363
    Vi får se hur mycket man hinner med. Ska på superrallyt först och sen Hamburg harley day´s i midsommar.

  4. #3364
    V.I.B Frittes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Kolmården
    Inlägg
    882
    Tackad: 0

    Låter nice Hör av er om ni har vägarna uppåt landet.

  5. #3365
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av NickeR Visa inlägg
    Idag e de första dagen jag är utan Harley......sålde Deluxen igår då suget efter en Camaro -69:a blev för stort
    Är med blandade känslor jag sitter och skriver...men brorsans Forty Eight står i mitt garage så visst kan de bli en tur då o då

    Och forat lämnar jag inte fast det kan bli lite längre mellan inläggen
    That's life. Man får prioritera ibland. Men en -69Camaro är ju inte fel heller Skulle gärna haft en själv!
    There are no problemsonly solutions

  6. #3366
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    .........efter att jag avbröt mina planer för Malmö fortsatte jag runt den skånska landsvägar i en annan riktning.. Många hojar och old timers på vägarna,..och någon som hade otur ..so Ride Safe all of you !!
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer DSC_0705.jpg   DSC_0704.jpg   DSC_0707.jpg   DSC_0708.jpg   DSC_0709.jpg  

    DSC_0706.jpg  

  7. #3367
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Citat Ursprungligen postat av NickeR Visa inlägg
    Idag e de första dagen jag är utan Harley......sålde Deluxen igår då suget efter en Camaro -69:a blev för stort
    Är med blandade känslor jag sitter och skriver...men brorsans Forty Eight står i mitt garage så visst kan de bli en tur då o då

    Och forat lämnar jag inte fast det kan bli lite längre mellan inläggen
    Gillar också jänkare så jag förstår dej,hade en liknande Firebird cab -68 en gång och den gillade jag.Har förövrigt mekat jänk under helgen,
    har en bil med "flipkit" bak så jag har tagit bort genomslags gummit/hållarna för bakaxeln och satt dit anpassade kortare stötdämpare jag fick
    från DJM Suspension i Calif förra veckan.Fjädringsvägen ökade ca 2 1/2 tum,de blev skillnad de
    Fuck cancer

  8. #3368
    Idag är det premiär på näs slott . Jag och gubben kommer att ta en tur dit . Hoppas vi ses !

  9. #3369
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av BambiGBG Visa inlägg
    Idag är det premiär på näs slott . Jag och gubben kommer att ta en tur dit . Hoppas vi ses !
    Vad är det för premiär? Cafét eller?
    Hoppas ni får det bra...
    Jag är hemma denna veckan med... Så får se om jag orkar och kan hälsa på dig i veckan. Jag får i alla fall träffa folk enligt doktorn, BARA jag tar det lugnt och vilar... Och dricker rätt saker!!!


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  10. #3370
    Ja cafeteria öppnar idag ! Vore jätte trevligt om du kom . Säg till dagen innan bara så jag håller mig hemma . Bara säga vad du vill ha att dricka så löser jag det ! Jag ska ej tvinga upp fig på någon häst så du kan vara lugn hihi .

  11. #3371
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av BambiGBG Visa inlägg
    Ja cafeteria öppnar idag ! Vore jätte trevligt om du kom . Säg till dagen innan bara så jag håller mig hemma . Bara säga vad du vill ha att dricka så löser jag det ! Jag ska ej tvinga upp fig på någon häst så du kan vara lugn hihi .
    Haha, tur för dej! Eftersom du redan skvallrat om deras humör. Iofs räknas det nog inte som lugn och vila heller...
    Japp, säger till...

    Najs med fika där... Har ju fikat där ibland med förr.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  12. #3372
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    känner jag mig lite ringrostig....tog bilen till affären efter jobbet....kändes inget bra, hoppas det tar lång tid till nästa gång
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  13. #3373
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av Lasse.S Visa inlägg
    känner jag mig lite ringrostig....tog bilen till affären efter jobbet....kändes inget bra, hoppas det tar lång tid till nästa gång
    Du kanske inte fick med dej alla varor annars? För inte tror jag att du har släpvagn till sporren... än i alla fall.

    - - - Uppdaterad - - -

    Jaha, så blir det snart pizza... Maken kände visst för det ikväll... Fast hockeyn får han kolla på själv.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  14. #3374
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Idag är man tbx vid brödträdet i Stavanger. Blir en två och en halv veckas tur.
    There are no problemsonly solutions

  15. #3375
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Det är visst skillnad på olika försäkringsbolag, det jag jobbar på har vi maximal svarstid på teknisk support o skadeärenden på 1 timma under kontorstid o då är det lunchen som gör det.
    I dag fick jag ett brev från mitt bolag att motpartens försäkringsbolag bekräftat att de ersätter skadan eftersom jag inte är vållande till olyckan.
    Jag kan lämna fordonet till verkstad o få det besiktigat, det gjordes den 19/4 och offert är skickad, fick svar att en av deras besiktnings män skulle komma o se hojen, han ringde o skulle komma förra måndagen men inte hört av sig sen dess.
    Vet inte var det går snett men prata med varandra gör dom definitivt inte....
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  16. #3376
    Citat Ursprungligen postat av Fritte Visa inlägg
    Jasså Pulare det säger du! Nej du den tiden är tyvärr min, men det skulle vara trevligt och träffas snart igen över en öl eller 2.
    Ha det gött
    Nu har jag med fått en tid den 27:e. Har du med bokat en övernattning på Billy`s bed and breakfast? Jag får åka själv då frugan ska jobba men det ska man väl kunna klara av.

  17. #3377
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    var Bilsport o Mc o besiktigade min hoj och jämförde skadorna med offerten från Pro Bike + det jag redan gjort själv och vi kom bra överens så nu kan jag lackera o reparera skadorna utan bekymmer o få den i samma skick som innan krocken.
    Gött nu behöver jag inte fundera mer på det utan bara sätta gång o beställa lite delar som reglage o spegel mm
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  18. #3378
    V.I.B Contributor
    Boba Fetts avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    355
    Tackad: 2

    Citat Ursprungligen postat av Lasse.S Visa inlägg
    var Bilsport o Mc o besiktigade min hoj och jämförde skadorna med offerten från Pro Bike + det jag redan gjort själv och vi kom bra överens så nu kan jag lackera o reparera skadorna utan bekymmer o få den i samma skick som innan krocken.
    Gött nu behöver jag inte fundera mer på det utan bara sätta gång o beställa lite delar som reglage o spegel mm
    Samma för mig fick ok för reparation idag

  19. #3379
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Citat Ursprungligen postat av Boba Fett Visa inlägg
    Samma för mig fick ok för reparation idag
    gött, hoppas det går fort att fixa för nu är sommaren på G
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  20. #3380
    Fick hojen regbesiktigad och klar idag, så premiärturen blev på 32 mil. Fan vad jag har längtat!

Sidan 169 av 297 FörstaFörsta ... 69119159167168169170171179219269 ... SistaSista

Liknande ämnen

  1. Hur är vädret i din del av Sverige idag??
    Av Bikebandit i forum Off Topic
    Svar: 263
    Senaste inlägg: 2012-10-13, 14:02
  2. Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-12-09, 12:43
  3. Bus med batten idag
    Av ViLa i forum Region Västra Götaland
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-03, 02:04
  4. En lite kul logo jag snidade ihop idag..
    Av admin i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-21, 10:40
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-07, 10:18

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •