Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Ekerfälgar till Rocker

  1. #1

    Ekerfälgar till Rocker

    Hallå
    Letar efter ekerfälgar (läs kompletta hjul) som passar rakt av på min Rocker. Vill ha dim 18*8,5 och 21*3,5(alt. 3,25). Dessutom ska de vara svarta, helst ekrarna också. Har kollat med HDWheels och de har precis såna fälgar som jag vill ha. Dock svider det ganska rejält i plånboken om jag slår till på dessa så jag tänkte kolla om någon har några bra ideer på billigare alternativ.
    Ha det gött.

  2. #2
    HDWheels är just de jag skulle tipsa om. Just när du ska ha special. Tänk på att du bör få en hyfsad slant för dina hjul! Borde betala ett av de nya hjulen.

    Största fördelen med hdwheels är att de bygger till just din hoj. Plug & play nästan.

    Kolla om DNA har. www.trydna.com


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  3. #3
    Tack för tipset Admin. DNA verkar kanske också ha fälgar som passar direkt på Rocker. Det är dock inte helt tydligt utifrån hemsidan. De verkar trycka ihop alla Softailhojar from år 2000 under samma kategori. Är dock inte säker på att det är så pass enkelt. De har även Fat Spokes som ser riktigt sjyssta ut. Vet du om det finns någon återförsäljare i Europa eller ännu bättre i Sverige. Försöker hitta någon form av mailadress att kontakta dem på på hemsidan men det ser tomt ut. Är helt oduglig på att prata Engelska så jag är inte så sugen på att ringa. Skulle vilja stämma av om de verkligen har fälgar som passar på Rockern. Tack igen för tipset.

  4. #4
    Christer, kontakta mig på admin@harleyforum.se så ska jag hjälpa dig att fråga DNA på engelska!


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


Liknande ämnen

  1. Smoothie ekerfälgar 16"
    Av Viljar i forum Säljes
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-08-18, 23:31
  2. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-08-16, 23:32
  3. Stöd och bälgar till Sportster 86-03.
    Av valdemarsson i forum Köpes
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-05-26, 23:02
  4. Sökes: 16" ekerfälg med röd fälgbana.
    Av emil.lofkvist i forum Köpes
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-03-17, 23:06
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-01-28, 18:16

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •