Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Motorbåge

  1. #1

    Motorbåge

    Motorbåge som passar framflytt pedaler, Superglide 2004

  2. #2
    Köpte en via nätet, lite ovilligt man ska vara rädd om våra handlare de mindre med kunskap iallafall. Men svårt hitta vad jag ville ha under 3500 kr. Vilket fall så fick jag en för 883kr + frakt 175kr tror jag det var, sedan passade man på å sno mig på samma summa som frakten i tull! Otur. Fick bocka om bromspedalen något åt höger och upp ca 1cm ut kom pedalen då men man träffar den säkert. Bågen var för mittmonterade pinnar på en Lowrider 2002 vilket väl är samma ram.
    I only want to live long enough to be a problem to my kids.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av mattinkba Visa inlägg
    Köpte en via nätet, lite ovilligt man ska vara rädd om våra handlare de mindre med kunskap iallafall. Men svårt hitta vad jag ville ha under 3500 kr. Vilket fall så fick jag en för 883kr + frakt 175kr tror jag det var, sedan passade man på å sno mig på samma summa som frakten i tull! Otur. Fick bocka om bromspedalen något åt höger och upp ca 1cm ut kom pedalen då men man träffar den säkert. Bågen var för mittmonterade pinnar på en Lowrider 2002 vilket väl är samma ram.
    ok, vart hittade du den?

  4. #4
    Tror det var på eBay, vet att priset stod i australiska dollar. Tyvärr kommer jag inte exakt ihåg, 3-4 år sedan. Men var inte svårt att hitta.. kompis köpte en till Honda VTX nyss på wish för 1200 + frakt. Bara sök på..

    - - - Uppdaterad - - -

    å igen!" du kan se lite av bågen på min dyna i garaget
    I only want to live long enough to be a problem to my kids.

Liknande ämnen

  1. Bredd på Motorbåge\Störtbåge?
    Av Rolfen i forum Harley-Davidson Softail
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2016-05-01, 18:45
  2. Motorbåge
    Av harleydavidson08 i forum Harley-Davidson Dyna
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-01-03, 19:00
  3. motorbåge
    Av Qualiber i forum Bytes / Skänkes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-08-10, 09:25
  4. Motorbåge, främre
    Av Lasse i forum Köpes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-07-06, 12:25

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •