Man ska väl presentera sig, innan man börjar skriva inlägg, det hör ju till god ton! Jag heter Christer Kernell och driver förgasarfirman Bra i gasen!, belägen i det natursköna Göteborg (Kungstens Industriområde!). När jag startade verksamheten för 3-4 år sedan var det många som skakade på huvet och sa: "Har du inte fattat att det är insprut som gäller?". Jag har antagligen trög anslutningsdiameter och är därför av en helt annan åsikt! Jag tycker att förgasare bör respekteras för sina egna förtjänster! När jag för några veckor sedan surfade runt på nätet och jagade harleyinformation hittade jag denna eminenta sajt - Harleyforum.se. Heureekaett aktivt harleyforum! Jag klickade på olika rubriker och slukade ivrigt både onödigt och nödigt vetande. Det var då tanken uppstod att det kanske inte skulle vara så dumt att starta en förgasartråd. Jag tog därför choken i örat och skapade tråden "Förgasare suger! - Allt du behöver veta om förgasare!". Min förhoppning är att du vill bidra med frågor såväl som vetande! Tänk på att ditt inlägg kan göra att andra ser ljuset.