Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 47

Ämne: SÅ ÄR DET BARA!

  1. #1

    SÅ ÄR DET BARA!

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	401334_188478577915596_128369163926538_340085_494989010_n.jpg 
Visningar:	128 
Storlek:	38,6 KB 
Id:	3697

  2. #2
    V.I.B Axmans avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    201
    Tackad: 0

    Varför?

    Om man har problem med dem är det väl rätt sällan deras fel?
    I have come here to chew bubble gum and kick ass, and I am all out of bubble gum.

  3. #3
    Folk som tar order o tar sitt jobb på allt för stort allvar går fett bort i min världDet handlar om att vara shysst o då ska fan jag bli bemött på samma vis Men visst jag har ju harley davidson märke på jackan O DÅ JÄVLAR!!!

  4. #4
    V.I.B Orxs avatar
    Reg.datum
    Feb 2011
    Ort
    Södra Dalarna
    Inlägg
    236
    Tackad: 0
    Citat Ursprungligen postat av Axman Visa inlägg
    Varför?

    Om man har problem med dem är det väl rätt sällan deras fel?
    näää för polisen jävlas ju aldrig med oskyldiga medorgare och det förekommer heller aldrig någon form av maktmissbruk


    Citat Ursprungligen postat av robbbull Visa inlägg
    Folk som tar order o tar sitt jobb på allt för stort allvar går fett bort i min världDet handlar om att vara shysst o då ska fan jag bli bemött på samma vis Men visst jag har ju harley davidson märke på jackan O DÅ JÄVLAR!!!
    +75

  5. #5
    V.I.B Contributor Lars Nilssons avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Utanför landskrona
    Inlägg
    1 539
    Tackad: 7

    ACAB

  6. #6
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 127
    Tackad: 11
    Har aldrig haft några problem med haffa boy ( än )

  7. #7
    Tror inte att samhället skulle tjäna på att alla bara fick göra som man själv ville. Betalar gärna skatt till Polisen, om det håller tjyvjävlarna borta! Har aldrig mött en otrevlig snut!

  8. #8
    Men jösses vilket larv!

  9. #9
    V.I.B indy 500s avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    Ödesböle Jämtland
    Inlägg
    570
    Tackad: 1
    Jamen hallå!
    Det är inte kriminellt om det utförs med vänner.

  10. #10
    V.I.B Contributor Lars Nilssons avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Utanför landskrona
    Inlägg
    1 539
    Tackad: 7

    Sommaren 2010 så snodde ett svin grabbens cross och trots att jag lämnade in ett rätt säkert bevis på vem det var så la snuten ner fallet utan att göra något alls.
    Samtidigt så stod det ca 20 snutar i löddeköpinge o kollade buller i 4 timmar varje tisdag i ca 6 veckor.
    Våldtäkter, mord o skit är inte prioriterat pga snutens poängsystem där de ska dela ut en viss mängd böter om dagen.
    Uppklarningsprocenten blir rätt mycket högre också när man prioriterar fortkörare och buller.
    Har man sen en väst med märke på ryggen kan man stoppas närsomhelst utan misstanke om brott för att snuten verkligen gör ALLT för att trakassera bikers.

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av Lars Nilsson Visa inlägg
    Sommaren 2010 så snodde ett svin grabbens cross och trots att jag lämnade in ett rätt säkert bevis på vem det var så la snuten ner fallet utan att göra något alls.
    Samtidigt så stod det ca 20 snutar i löddeköpinge o kollade buller i 4 timmar varje tisdag i ca 6 veckor.
    Våldtäkter, mord o skit är inte prioriterat pga snutens poängsystem där de ska dela ut en viss mängd böter om dagen.
    Uppklarningsprocenten blir rätt mycket högre också när man prioriterar fortkörare och buller.
    Har man sen en väst med märke på ryggen kan man stoppas närsomhelst utan misstanke om brott för att snuten verkligen gör ALLT för att trakassera bikers.
    JUST SÅ ÄR DET!

  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av Orx Visa inlägg
    näää för polisen jävlas ju aldrig med oskyldiga medorgare och det förekommer heller aldrig någon form av maktmissbruk




    +75
    NÄÄÄÄ JA HAR DÅ ALDRIG SETT ELLER HÖRT

  13. #13
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Åkte hemma i Gbg o stoppade vid ett rödljus. En snutbil gled upp på min högra sida. Jag tittade på föraren samtidigt som han titta på mej o sen på hojen. Jävlar! tänkte jag,nu åker man på buller! Min låter faktiskt jävligt. Snuten lyfte blicken o titta mej i ögonen o gjorde !!! Sjysst!!! Det var iofs en ganska ung kille o hade en ung tjejsnut vid sidan.
    There are no problemsonly solutions

  14. #14
    Klart det finns bra mäniskor bland dom där också

  15. #15
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Bara att bemöta på samma sätt som man blir bemött.
    Upp med ett anteckningsblock och skriv eller helst spela in allt på en lur, upplys om dina intentioner noga innan du gör detta.(dom flesta aspiranter brukar gå i taket då)
    Alla snutar är inte svin likaväl som att alla bikers inte är bra gubbar heller.
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

  16. #16
    BOTM Moderator JohnnyRockers avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm Söderort
    Inlägg
    1 478
    Tackad: 0

    Bara att bemöta på samma sätt som man blir bemött.
    +99

  17. #17
    Hagis
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    Snuten lyfte blicken o titta mej i ögonen o gjorde !!! Sjysst!!! Det var iofs en ganska ung kille o hade en ung tjejsnut vid sidan.
    Det säger ju allt! Hade det varit en lika ung snut grabb så hade dom lätt gett sig på dig! Nu försöker stackarn bara vara cool inför tjejen så han får något! Lovar att det var en fredag du var på väg hem och grabben sökte ursäkt att bjuda ut henne haha...

    1.3.1.2

  18. #18
    Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    Det säger ju allt! Hade det varit en lika ung snut grabb så hade dom lätt gett sig på dig! Nu försöker stackarn bara vara cool inför tjejen så han får något! Lovar att det var en fredag du var på väg hem och grabben sökte ursäkt att bjuda ut henne haha...

    1.3.1.2

  19. #19
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Fan gubbar......
    Ni pratar om att "vi" blir stämplade när man har en fullrygg och det är illa.
    Ska vi då stämpla alla poliser som svin för att dom har en annan typ av fullrygg?

    Tyvärr så är dom väldigt få i detta land men dom finns.
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

  20. #20
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Citat Ursprungligen postat av Lars Nilsson Visa inlägg
    Sommaren 2010 så snodde ett svin grabbens cross och trots att jag lämnade in ett rätt säkert bevis på vem det var så la snuten ner fallet utan att göra något alls.
    Samtidigt så stod det ca 20 snutar i löddeköpinge o kollade buller i 4 timmar varje tisdag i ca 6 veckor.
    Våldtäkter, mord o skit är inte prioriterat pga snutens poängsystem där de ska dela ut en viss mängd böter om dagen.
    Uppklarningsprocenten blir rätt mycket högre också när man prioriterar fortkörare och buller.
    Har man sen en väst med märke på ryggen kan man stoppas närsomhelst utan misstanke om brott för att snuten verkligen gör ALLT för att trakassera bikers.
    Polisen är enbart drängar till regeringen som sitter och håller i taktpinnen.
    Men jag håller med dig om att det är mycket som är felprioriterat inom rättsväsendet.
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande ämnen

  1. Moget.... Saknar bara min hoj.....;)
    Av Bratpakk i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-12-21, 13:16
  2. Är det bara jag som har problem
    Av Hagis i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-10-12, 17:12
  3. Evo chopper går bara på 1 cyl
    Av Saevus i forum El, Tändning, ECM, EFI, Tuner
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-15, 15:07
  4. Denna är ju bara sååå rå!
    Av admin i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-06-22, 18:55
  5. Ville bara säga välkommen!
    Av robbbull i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-03-31, 10:11

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •