Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 21 till 40 av 47

Ämne: SÅ ÄR DET BARA!

  1. #21
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	399612_320222514684657_210836828956560_1058401_372660241_n.jpg 
Visningar:	52 
Storlek:	65,4 KB 
Id:	3756

  2. #22
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Citat Ursprungligen postat av robbbull Visa inlägg
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	399612_320222514684657_210836828956560_1058401_372660241_n.jpg 
Visningar:	52 
Storlek:	65,4 KB 
Id:	3756
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

  3. #23
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    Det säger ju allt! Hade det varit en lika ung snut grabb så hade dom lätt gett sig på dig! Nu försöker stackarn bara vara cool inför tjejen så han får något! Lovar att det var en fredag du var på väg hem och grabben sökte ursäkt att bjuda ut henne haha...

    1.3.1.2
    Kan nog vara som du säger,coolfaktorn
    Senast redigerat av xbones den 2012-01-10 klockan 20:57.
    There are no problemsonly solutions

  4. #24

  5. #25

  6. #26

  7. #27
    Farsan o jag kommer åkandes i min bil i dag,möter snuten som gör typ handbroms vändning o vinkar in oss kommer fram o frågar på väg till jobbet?Allt bra eller?Din bil?Körkort?Blås!Men visst vi hadde ju toppluva o Harley märke

  8. #28
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Bedrövligt om det hängde på luvornaHar dom inget annat o göra? Det är väl lättare att trakassera hederligt folk än att gå på kriminalitet!
    There are no problemsonly solutions

  9. #29
    Dom tamefan hysteriska i den här stan kring harley folk,dom tror sig kunna störa bort HA här i stanFinns en anlednjng att jag starta den tråden dom är helt jävla väck här o tydligen är norrk en slussnings stad för ny blivna snutar

  10. #30
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Det kanske är skillnad på olika städer men jag har faktiskt bara blivit stoppad en gång på ca 20år o det var en allmän bälteskontroll i Gbg för 2 år sen.Ändå har jag kört jänkare hela tiden!Hoj har jag aldrig blivit stoppad med även om jag har kört med väst o märke.
    Senast redigerat av xbones den 2012-02-06 klockan 19:49.
    There are no problemsonly solutions

  11. #31
    Fuck em all!
    DEVDE

  12. #32
    Viktigt att skilja på polis och trafikpolis, olika instanser. De senare är dom som ställer till det för oss bikers ute på vägarna. Du kan vara helt nybesiktigad, trots detta hittar dom nånting som kräver ombesiktning. Snacka om felsynkade organisationer.


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  13. #33
    V.I.B jossis avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    324
    Tackad: 0
    Dom få gångerna jag har blivit stoppad har det varit bra snutar förra hojen den hade dom hittat många punkter att anmärka på men dom har knappt sagt något
    (admin kommer du ihåg hos Bikeline för några år sen du påpekade min hemma gjorda skylt snuten har aldrig sagt något om den )

  14. #34
    Citat Ursprungligen postat av jossi Visa inlägg
    Dom få gångerna jag har blivit stoppad har det varit bra snutar förra hojen den hade dom hittat många punkter att anmärka på men dom har knappt sagt något
    (admin kommer du ihåg hos Bikeline för några år sen du påpekade min hemma gjorda skylt snuten har aldrig sagt något om den )
    Haha..just det.. Mig och mina skyltar har de stoppat mig för massa ggr. Har väl bara missflyt
    Minns en gång på Stortorget i Malmö när jag varit parkerad i 15 minuter och det kommer en ökänd MC-polis och ger den parkerade harley ombesiktingslapp!!! Trots att ingen sittandes på bänken kändes vi hojen.

    Han fällde kommentarer som: blåsen är ju varma så den är ju körd hit, USA är ett jävla skitland då jag påpekade att skyltarna i USA har bra storlek och att vi borde ha samma. En kille bredvid sa att du kan ju inte sätta böter på en parkerad hoj? Nej sa han, men en ombesikting ska han minsann få! Han nämnde även att han var den på hans avdelning som hade flest botfällningar och att hans kollegor var kassa! Han hade rekord sa han!

    Stackars människa!

    Tog en bild på hela händelsen, ska lägga upp den när jag hittar den.


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  15. #35
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Fyfan! Att det finns sånna jävla snutar som tror att dom är allsmäktiga! Det är ju inte konstigt att folk föraktar snutar! Dom gör ju sej själv mer eller mindre hatade!
    There are no problemsonly solutions

  16. #36
    Här har vi stjärnan, vet fler om råkat ut för samma pajas. Var tvungen att dokumentera denna unika händelsen.

    Värt att poängtera är att jag varken bär väst eller ryggmärken! Finns ej heller med i några register.

    2009 var året, Stortorget i Malmö.




    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  17. #37

  18. #38

    Thumbs up

    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Här har vi stjärnan, vet fler om råkat ut för samma pajas. Var tvungen att dokumentera denna unika händelsen.

    Värt att poängtera är att jag varken bär väst eller ryggmärken! Finns ej heller med i några register.


    Sicken jävla idiot Snut jävelhttp://harleyforum.se/images/icons/icon13.png

  19. #39
    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Här har vi stjärnan, vet fler om råkat ut för samma pajas. Var tvungen att dokumentera denna unika händelsen.

    Värt att poängtera är att jag varken bär väst eller ryggmärken! Finns ej heller med i några register.


    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	300967_245253355510567_107074135995157_639298_1673122894_n.jpg 
Visningar:	13 
Storlek:	42,2 KB 
Id:	4736VA FAN ÄR DET FÖR STÖRNING DOM LIDER AV

  20. #40
    Ja, ni anar inte hur förvånade hela gänget var som såg det hela...jag fick spela iskall trots att jag skakade i hela kroppen av förbannadhet, var säkert arg en hel vecka efteråt. Inte av ombesikningen utan hela hans attityd och märkliga kommentrarer.

    Hans inställning verkade går ut på att hata alla oss och att vi alla var grova brottslingar. Minns att han inte var skåning så han hatar väl skåningar också . Tror även jag har hans tjänstenummer på lappen han skrev sparad...

    What goes around comes around.


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista

Liknande ämnen

  1. Moget.... Saknar bara min hoj.....;)
    Av Bratpakk i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-12-21, 12:16
  2. Är det bara jag som har problem
    Av Hagis i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-10-12, 16:12
  3. Evo chopper går bara på 1 cyl
    Av Saevus i forum El, Tändning, ECM, EFI, Tuner
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-15, 14:07
  4. Denna är ju bara sååå rå!
    Av admin i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-06-22, 17:55
  5. Ville bara säga välkommen!
    Av robbbull i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-03-31, 09:11

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •