Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 40

Ämne: Garageplats

  1. #1
    V.I.B
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    33
    Tackad: 0

    Question Garageplats

    Börjar bli less på att åka till Nyköping för att kunna pula med hojen,tänkte höra mig för om ni har några känningar ? Är på jakt efter garageplats , med möjlighet att mecka. Har hört mig för lite med div privata bostadsvärdar samt med Lasse på GBP, inge napp hittills.

    Tack på förhand ! // Marcus

  2. #2
    Vevhuset brevid oscariahuset tror jag i källaren under Asplunds bygg https://www.facebook.com/people/Vevh...000475645111:D

  3. #3
    V.I.B
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    33
    Tackad: 0
    Tack för tipset, ska undersökas !

  4. #4
    Jag är less på att meka i lägenheten, är intresserad om du hittar något som är stort nog att dela på

  5. #5
    V.I.B
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    33
    Tackad: 0
    Dito ! Har ringt runt ännu mer, garage för mc där man kan meka verkar döfött, finns bara uppställningsplatser, däremot vanliga garage verkar finnas. 700kr för ett enskilt garage verkar det ligga omkring, inga konstigheter om man är två ! Tror dock att jag kommer ligga lite på latsidan med detta tills slutet på sommaren

  6. #6
    Till hösten vore det ju kanon o få till något, dela på ett skulle ju kunna funka.
    Vi tar upp frågan igen när hösten närmar sig

  7. #7

  8. #8
    Se till att ha en kaffebryggare på plats för då vill jag komma å dricka kaffe å tjöta ;-)

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av mullemeck Visa inlägg
    Se till att ha en kaffebryggare på plats för då vill jag komma å dricka kaffe å tjöta ;-)
    ja med

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Borgen Visa inlägg
    Börjar bli less på att åka till Nyköping för att kunna pula med hojen,tänkte höra mig för om ni har några känningar ? Är på jakt efter garageplats , med möjlighet att mecka. Har hört mig för lite med div privata bostadsvärdar samt med Lasse på GBP, inge napp hittills.

    Tack på förhand ! // Marcus
    Har du hittat något garage?

  10. #10
    jag + 2 polare önskar vara med i nått hoj garage i örebro. Är lokalen rymlig och i utkanten av örebro nappar vi direkt. I nuläget har vi 7 hojjar på 3 personer som vi vill ha plats med. Hittar man en stor lokal är det säkert inte svårt att hitta fler som vill dela garage. Fast hur hamna denna garage tråd under körningar?

  11. #11
    Jag är hänger gärna med på en lokal oxå, en hoj i dag men tanken är att det blir en till snart.
    Har ett litet sunkigt trångt garage för en hoj i dag men byter gärna upp mig.

    Vet vi hur många vi blir och vad vi vill lägga i månaden så är det ju bara o börja leta.

  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av whiskeythrottle Visa inlägg
    jag + 2 polare önskar vara med i nått hoj garage i örebro. Är lokalen rymlig och i utkanten av örebro nappar vi direkt. I nuläget har vi 7 hojjar på 3 personer som vi vill ha plats med. Hittar man en stor lokal är det säkert inte svårt att hitta fler som vill dela garage. Fast hur hamna denna garage tråd under körningar?
    jag är intresserad med att vara med på garage med mekmöjlighet

  13. #13
    Citat Ursprungligen postat av The Dude Visa inlägg
    Jag är hänger gärna med på en lokal oxå, en hoj i dag men tanken är att det blir en till snart.
    Har ett litet sunkigt trångt garage för en hoj i dag men byter gärna upp mig.

    Vet vi hur många vi blir och vad vi vill lägga i månaden så är det ju bara o börja leta.
    Vad kan vara rimligt pris? en tusenlapp ? för mycket? för lite?

  14. #14
    Citat Ursprungligen postat av Snickarn Visa inlägg
    jag är intresserad med att vara med på garage med mekmöjlighet
    Kul tror nog vi ganska lätt kan dra ihop ett gäng....

    En tusenlapp får man nog räkna med.....

  15. #15
    det svåra blir att sätta regler för av å påhopp som passar de flesta. Sen vill man ju försäkra sig om att det inte börjar försvinna prylar i garaget...

  16. #16
    men om de som är med är seriöst intresserade, så borde man kunna enas om villkor som passar alla. och prylar som försvinner, jag förväntar mig att man inte stjäl av sina garage kompisar. och man kan ju alltid ha ett skåp eller bänk eller liknande som man kan låsa. Stora maskiner (svets) /verktyg, det kanske man kan köpa ihop och vill man hoppa av så kan ju de som är kvar i garaget "ärva" delen i svetsen till exempel. och vill någon hoppa av så tror jag att man kan hitta någon ny som verkar seriös som vill vara med. Jag tror att om man vill så går det, om man hittar en bra lokal, till rimligt pris, och några seriösa personer som vill vara med.

  17. #17
    Det finns en verkstad på holmen på blocket. 213 kvm dock står det ej vad hyran ligger på. Kanske vore något??

  18. #18
    Citat Ursprungligen postat av whiskeythrottle Visa inlägg
    Det finns en verkstad på holmen på blocket. 213 kvm dock står det ej vad hyran ligger på. Kanske vore något??
    ja jag så den, men gissar att den är dyr, men det vet man ju inte innan man kollat :-) Vi kanske skulle kolla vad hyran ligger på?

  19. #19
    Citat Ursprungligen postat av Snickarn Visa inlägg
    ja jag så den, men gissar att den är dyr, men det vet man ju inte innan man kollat :-) Vi kanske skulle kolla vad hyran ligger på?
    kollade på blocket, väljer man uthyres så finns den inte med, jag gissar att han säljer verkstaden

  20. #20
    Citat Ursprungligen postat av whiskeythrottle Visa inlägg
    det svåra blir att sätta regler för av å påhopp som passar de flesta. Sen vill man ju försäkra sig om att det inte börjar försvinna prylar i garaget...
    Håller med...men som snickarn säger så är man seriös så borde det funka.
    Kanske kan köra med tre månaders uppsägning eller nått...så de som är kvar har en hyfsad chans o hitta någon ny.

    Vi som är sugna kanske skulle se till o träffas en sväng, snacka ihop oss lite o se vilka vi är.
    Framför allt för att se hur många vi är.

    Sen när det väl dyker upp något så kan man ju va lite snabb o hugga på det.

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande ämnen

  1. Söker garageplats nära Årsta
    Av BettyBob i forum Off Topic
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-02-23, 21:23
  2. Garageplats sökes (Kungsbacka)
    Av admin i forum Köpes
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-10-04, 18:10

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •