Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 61 till 65 av 65

Ämne: SFRO besiktning - tips, trix och hjälp

  1. #61
    Okisoki, den är rakead fem grader mer än orginal, dock inga ljutna fästen på den

    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

  2. #62
    Då ska jag snart påbörja mitt första bygge. Donator hoj är en sportster 1200 -03 o ramen en paughco utan stretch o standard rake. Det här med sfro verkar vara en riktig djungel för en nybörjare. Ni som har haft med dom att göra kanske kan tipsa om någon sfro gubbe i skåne som är bra att ha att göra med Finns 4 st men efter allt man läst så verkar vissa se saker på ett sätt o en annan på något annas vis. Undrar också hur tidigt i "bygget" jag måste kontakta sfro? Bla för att få något id nr på projektet. Alla tips för att komma igång uppskattas!!

    Mvh/Hardrockhair

  3. #63
    V.I.B
    Reg.datum
    Mar 2013
    Ort
    Blomstermåla
    Inlägg
    235
    Tackad: 10
    Det är bra om du kontakter dom så tidigt som möjligt, också ifall du har frågor. ID får du först efter byggbesiktningen; men du måste ju ha ramnummer instansad när han kommer och kollar allt, numret får du av sfro.

  4. #64
    Citat Ursprungligen postat av Preben Visa inlägg
    Det är bra om du kontakter dom så tidigt som möjligt, också ifall du har frågor. ID får du först efter byggbesiktningen; men du måste ju ha ramnummer instansad när han kommer och kollar allt, numret får du av sfro.
    Tackar! Har mailat en sfro gubbe nu med alla frågor.. Ska bli riktigt kul att komma igång. Kanske blir en liten "byggtråd" här senare

  5. #65

    Insugsljud slutbesikning

    Hej, Jag tänker slutbesiktiga sfrobygge med S&S super e, vad kan jag använda för luftfilter som dämpar ljudet o passar S&S. blir jag tvungen att montera o skaffa en cv? i övrigt orginal evo. tacksam för svar.

Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234

Liknande ämnen

  1. Sfro besikta med mikuni hsr 42
    Av Bratpakk i forum Custom & Byggen
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-02-11, 11:59
  2. Problem vid reg besiktning av RG-04
    Av karlmikael i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2011-11-23, 21:19
  3. E märkt framlampa vid besiktning? och fästanordningsproblem
    Av Henrik Forslund i forum El, Tändning, ECM, EFI, Tuner
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-09-22, 12:34
  4. Besiktning
    Av xbones i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-08-10, 08:25
  5. Besiktning
    Av sako i forum Harley-Davidson Dyna
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-14, 13:52

Taggar för det här ämnet

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •