Tänkte eftersom det är början av våren och några av er redan ute ni kanske gillar en blandning av forum/körning och något roligt till


Termen taggen kommer från det engelska spelet TAG och i princip detta har samma regler.

En medlem sätter en bild av hans hoj i denna tråd till exempel bredvid en Volvo lastbil (att göra det enkelt )och den första personen som sätter i en annan liknande bild vinner och sen han / hon sätter in en bild av sin hoj intill allt han/hon väljer och utmanar andra medlemmar att köra ut och och sätta i en något liknande...get it ??

Alla bilder måste vara aktuell och inte gamla som du har haft för länge sen

Detta kan bli intressant att se vart det går men naturligtvis som allt den behöver input

Ok jag börjar ... var fint väder i Skåne i eftermiddag och jag tog den här bilden.. Min SB intill en runsten, så om någon är ute och kör hålla ögonen öppna och se om du kan hitta något liknande och ta en bild för att bevisa det och lägga den i här för att vinna .. ta en annan av din hoj bredvid något av ditt val att lägga till för någon annan att hitta att fortsätta utmaningen........................................

Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	DSC01609.jpg 
Visningar:	193 
Storlek:	79,3 KB 
Id:	5409

Good luck and safe riding guys