Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 22

Ämne: ÄÄÄÄNTLIGEEEEN!!!

  1. #1

    ÄÄÄÄNTLIGEEEEN!!!

    Som många av er redan vet (ni som var på HF-träffen) så hade jag inte direkt någon tur med min hoj på vägen upp till Stockholm från de småländska skogarna... Dagen började skitbra med att jag blev rejält sen med att fixa i ordning allt inför festen... Jaja, skit samma tänkte jag... Jag får bara stressa lite mer så hinner jag i alla fall... Sätter mej på hojen, ringer Slycke å säger att jag precis ska åka för att möta upp han... Å vrider på startknappen............ Död! ...inget händer... Felsöker å försöker med extra batterier å startkablar till höger å vänster utan resultat.... Startmotorn har pajat... Nåja, jag får helt enkelt springa igång den... Springer mej blå å förstör mina sista chanser att komma till himlen (jag kan vara väldigt ful i mun) ...cykeln vill bara inte... Efter att ha sprungit runt så i över en halvtimma, blöt i svett (jogga omkring med 300kg har den effekten på mej) och efter att ha lovat mej själv att skaffa ett gymkort så startar skiten... Sätter mej å åker upp mot Linköping....
    Efter ungefär halva vägen så börjar aset vobbla nåt förbenat... Men skam den som ger sej... Jag åker vidare och hoppas förtvivlat att jag ska ta mej ända fram till stockholm fast ena Framdämparen spruckit upp å tryckt ut oljan och därmed tappat trycket... På nåt jäkla vänster så lyckas jag faktiskt med den bravaden... Men efter festen är jag tvungen att lämna hojen i Stockholm i Hagis garage för att åka ner å ta itu med sista arbetsveckan och därefter en jätteflytt till nytt hus... Så hojen blir stående där under hela semestern...

    Men NU!!! ...nu har jag äntligen fått tid att mecka med den... Å nu ÄNTLIGEN är allt lagat!! ...framgaffeln lagad... Å även startmotorn... Tack som fyfan oggy (har för mej att det var oggy) som tipsade mej om knappen till startmotorn... Jag beställde en sån å den funkar klockrent!! Där sparade jag in över tvåtusen spänn på en ny startmotor för knappen kostade bara 270 riksdaler... En MYCKET bra uppfinning....

    Kan tipsa er andra om den om ni har bråkande startmotorer:

    http://www.bikeline.se/sv/artiklar/e...-12-175kw.html

    Skitlätt å montera var den oxå... Behövde inte ens ta lös startmotorn...

    Så, nu idag... Kunde jag för första gången på länge åka på en härlig tur igen tillsammans med Hagis, hans dam och två till... I ösregn.... Men jag log tamejfan hela tiden... För just då var livet UUUUUUNDERBART!!

  2. #2
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Grattis till fixad hoj...
    Blir det fortfarande ett gymkort?


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  3. #3
    Tackar å bockar!
    Gym... *host* ....öööööh.... Aheeeemmm.... :P
    Haha... Jodå, det kommer det med... Om inte annat för att träna upp ryggen lite bättre!

  4. #4
    Fan va götta! Skönt att det ordnade sig

  5. #5
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Ja,du verkade lite trött på festen Sen var det ju inte bättre på söndagen när du skulle dra Men allt fixar sej till slut Hörs o ses!
    There are no problemsonly solutions

  6. #6
    Va fixa inte Hagis hojen åt dig när den stod i stockholm HAGIS FÖRFAN haha .... ja du hade ingen tur den helgen men skön att allt är fixat nu då !!

  7. #7
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    Grattis till att du äntligen är på benen/hjulen igen broder...

  8. #8
    Säkert en kännsla som varar över helgen också sånt är fan underbart!

  9. #9
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av DeaDSexY Visa inlägg
    Tackar å bockar!
    Gym... *host* ....öööööh.... Aheeeemmm.... :P
    Haha... Jodå, det kommer det med... Om inte annat för att träna upp ryggen lite bättre!
    Trodde alla rockers ville ha sådan däringa sexig överkropp, när de sliter av sig sina tröjor...
    Om inte annat, kan tränad muskler vara bra vid många andra tillfällen också.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  10. #10
    Jo, jag har velat ha ett sånt där sexpack på magen hur länge som helst nu... Men... Hur många sexpack måste man dricka egentligen innan man får ett på magen?!?

    Oh yesss, nu är man tillbaka på hjulen igen... Var en tur idag tillsammans med några från vår förening... Å det var bara hur härligt som helst... Å imorrn bär det av söderut igen... Långtur... 5 timmar på hojen ner till de småländska skogarna...

  11. #11
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    Citat Ursprungligen postat av DeaDSexY Visa inlägg
    Jo, jag har velat ha ett sånt där sexpack på magen hur länge som helst nu... Men... Hur många sexpack måste man dricka egentligen innan man får ett på magen?!?

    Oh yesss, nu är man tillbaka på hjulen igen... Var en tur idag tillsammans med några från vår förening... Å det var bara hur härligt som helst... Å imorrn bär det av söderut igen... Långtur... 5 timmar på hojen ner till de småländska skogarna...
    Åker du förbi så vet du var du kan stanna och säga hej

    Vem faan vill ha ett sexpack??? jag menar.....hur länge räcker ett sådant???

  12. #12
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av DeaDSexY Visa inlägg
    Jo, jag har velat ha ett sånt där sexpack på magen hur länge som helst nu... Men... Hur många sexpack måste man dricka egentligen innan man får ett på magen?!?

    Oh yesss, nu är man tillbaka på hjulen igen... Var en tur idag tillsammans med några från vår förening... Å det var bara hur härligt som helst... Å imorrn bär det av söderut igen... Långtur... 5 timmar på hojen ner till de småländska skogarna...
    Dricker du flaska räcker ju sex...



    eller en...



    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  13. #13
    Citat Ursprungligen postat av slycke Visa inlägg
    Åker du förbi så vet du var du kan stanna och säga hej
    Jo, jag har faktiskt haft mina funderingar på att åka den vägen å svänga förbi broder! ...jag slår en Pling imorrn när jag börjar närma mej!

    Citat Ursprungligen postat av slycke Visa inlägg
    Vem faan vill ha ett sexpack??? jag menar.....hur länge räcker ett sådant???
    Men det är Juh därför jag dricker så många!

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Dricker du flaska räcker ju sex...



    eller en...

    Haha, dom var snygga!

  14. #14
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    Du är alltid hjärtligt välkommen, ja,ja även alla ni andra

    Hemma hos min familj är dörren alltid öppen för mina bröder och systrar

  15. #15
    V.I.B Contributor
    cybercounts avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    UPPSALA
    Inlägg
    553
    Tackad: 0

    Skön läsning DeadSexy, led verkligen med dig när vi skulle hem från fest.
    A.K.A Masen

  16. #16
    Tack! Hur är det man säger nu... Det som inte dödar en kommer göra en.... Öhhhm, gråhårig?!

  17. #17
    Ja vad ska man säga, vilken jävla resa haha. Men allt löser sig till slut broder

  18. #18
    V.I.B Contributor
    cybercounts avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    UPPSALA
    Inlägg
    553
    Tackad: 0

    Citat Ursprungligen postat av DeaDSexY Visa inlägg
    Tack! Hur är det man säger nu... Det som inte dödar en kommer göra en.... Öhhhm, gråhårig?!
    Right on =)
    A.K.A Masen

  19. #19
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av DeaDSexY Visa inlägg
    Tack! Hur är det man säger nu... Det som inte dödar en kommer göra en.... Öhhhm, gråhårig?!
    Finns ju kurer för sådant med...
    Antingen färgar man bort skiten eller så är det rakapparaten som gäller.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  20. #20
    BOTM Moderator JohnnyRockers avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm Söderort
    Inlägg
    1 478
    Tackad: 0

    DS: Tack! Hur är det man säger nu... Det som inte dödar en kommer göra en.... Öhhhm, gråhårig?!
    Eller som Arnold säger -"No pain, no gain!"

    Skönt du fått ihop bågen igen, köra bör man annars ...

    Oggy: Va fixa inte Hagis hojen åt dig när den stod i stockholm HAGIS FÖRFAN haha .... ja du hade ingen tur den helgen men skön att allt är fixat nu då !!
    Hagis följer bara sin yrkeskodex -en bra kock reder sig själv! Föresten ska du snacka om tur, inget stöd genom livet.


    Senast redigerat av JohnnyRocker den 2012-08-12 klockan 06:55.

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •