Resultat 1 till 12 av 12

Ämne: Saknar admin.......

  1. #1
    V.I.B
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Nordvästra Stockholm
    Inlägg
    69
    Tackad: 0

    Saknar admin.......

    Är det nå´n som vet om man ska bli orolig? Jag har inte sett till admin på ett bra tag........

  2. #2
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4



    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  3. #3
    V.I.B
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Nordvästra Stockholm
    Inlägg
    69
    Tackad: 0

    Tack för tipset Sanniz. Hoppas han dyker upp igen. Jag har en lite fråga till honom..... :-)

  4. #4
    Här är den förlorade sonen!

    Efter en lite dryg sommar då tjejen small med hojen m.m.m.m så är det dags att komma tillbaka in i gängorna igen..

    Mitt bygge har fått sitt hjärta (motor). läs här!

    http://harleyforum.se/showthread.php...3355#post53355


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  5. #5
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Gick det bra för tjejen?


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  6. #6
    Gött att se dig lille gubben,hoppas det gick bra med damen

  7. #7
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Gött att du är tbxKeep up the good work! Hoppas tjejen klarade sej utan större blessyrer!
    There are no problemsonly solutions

  8. #8
    Sådär, det går framåt. Hon small i 30km/h men benet och knät helt åt skogen. Operation, 1 stor bult lång bult och 8 skruvar genom skenbenet. 9 veckor hittills i rullstol och sista två på kryckor. gymnastik 3 ggr i veckan. Rätt påfrestande för oss bägge kan jag meddela.

    Kvinnan i bilen som orsakade olyckan smet från platsen, trots att frun hade ögonkontakt och vinkade på henne efter hjälp. Ett vittne tog regnumret och henne ska jag personligen ta tag i. Att orsaka en olycka kan alltid hända men att smita funkar inte i min värld.


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  9. #9
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Sådär, det går framåt. Hon small i 30km/h men benet och knät helt åt skogen. Operation, 1 stor bult lång bult och 8 skruvar genom skenbenet. 9 veckor hittills i rullstol och sista två på kryckor. gymnastik 3 ggr i veckan. Rätt påfrestande för oss bägge kan jag meddela.

    Kvinnan i bilen som orsakade olyckan smet från platsen, trots att frun hade ögonkontakt och vinkade på henne efter hjälp. Ett vittne tog regnumret och henne ska jag personligen ta tag i. Att orsaka en olycka kan alltid hända men att smita funkar inte i min värld.
    Vad hemskt!!!
    Men man får se det från en ljus sida med, hon överlevde! Och vem vet, även om vägen är tuff, så kan hon ju komma tillbaks. Kanske inte som "elit sportare eller så", men kanske åka hoj också...
    Ibland undrar man hur en del är funtade. Verkar vimla av smitare denna sommar...
    Jag hoppas att tjejen och du tar er igenom det helvete ni har... Och jag har full förståelse, om du inte är aktiv eller så här inne. Men jag läser gärna vidare, om hur det går för er.
    Kommer de att göra något för smitaren?

    *stor kram till er bägge*


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  10. #10
    V.I.B
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Nordvästra Stockholm
    Inlägg
    69
    Tackad: 0

    Fan vad trist. Förstår att det är jobbigt.:-( Hur e man funtad som bara sticker när det ligger en på backen??
    Höjer en deltagande skål för er och de nära som påverkas.
    /Janne

  11. #11
    Fan vilket folk det finns, jävla smitare ska sättas åt....faktiskt hoppas jag att du inte får tag på smitaren....i.a.f om du tänker som jag skulle tänka i ditt ställe, nej usch jag blir förbannad bara jag tänker tanken.
    Förstår att det är jobbigt för er båda, men kämpa på så går ni stärkta ur det här (lätt att säga när man inte är drabbad själv) men som sagt, kämpa på och önskar tjejen din ett snabbt tillfrisknande

  12. #12
    Fy för i helvete.
    Vart är mänskligheten på väg?
    Smita från en olycka? Det finns inte i min värd.
    Som avskummet som rånade den medvetslösa mannen som låg på tunnelbanespåret.
    Påminner mig om en bekant som blev påkörd av en bil som genade på fel sida om en refug.
    Efter att han landat i diket med brutna ben stannade dom bilen, ut kom en kille samt två madammer i vida kjolar med mycket paljetter.
    Kollade snabbt på sin bil om det blev några skador, och satte sig i bilen och körde därifrån.
    Fan vad jag hatar smitare!!!

    Skönt att höra att det gick efter omständigheterna ganska bra för henne i alla fall.

Liknande ämnen

  1. Var är Admin?
    Av Neno i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-09-10, 18:40
  2. Saknar...
    Av Hagis i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-02-18, 18:17
  3. Moget.... Saknar bara min hoj.....;)
    Av Bratpakk i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-12-21, 12:16
  4. For Admin
    Av hasse diesel i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-12-20, 21:13
  5. Admin
    Av Dragos i forum Off Topic
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-11-22, 14:06

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •