Resultat 1 till 17 av 17

Ämne: Och där dog Facebook!

  1. #1

    Och där dog Facebook!

    Skönt! Kanske folk kramas istället....


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  2. #2
    V.I.B Fonves avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Vadstena
    Inlägg
    683
    Tackad: 6

    Eller jobba
    SB 2008. Min egen "flamma"!

  3. #3
    Nu är den uppe!

  4. #4
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Citat Ursprungligen postat av Niko Visa inlägg
    Nu är den uppe!
    Fan också

  5. #5

  6. #6
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg


    De måste vara ena jävlar på att laga kablar på havsbotten i så fall, snabba också...

    Och varför skulle inte man kunna hacka in på FB? Kan de ta sig in i militärvärldens största datorer och skapa panik, så varför inte FB???

    Jag säger som så bara, tur att man bojkottar FB sedan start.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  7. #7
    V.I.B Contributor
    cybercounts avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    UPPSALA
    Inlägg
    553
    Tackad: 0

    Nja, om någon av dessa kablar verkligen gått sönder skulle det ta mycket lång tid att laga, dock kan det ju ha varit en liten skada som gjorde att man helt enkelt kunde koppla om till andra hela fiberpar i kabeln..men hajar...nja...
    A.K.A Masen

  8. #8
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Jag tycker det är synd att saker som de nyaste mobiltelefoner och alla andra skit som FB faktiskt har vänt majoriteten av mänskligheten anti social. Samåker med folk i en bil och vad gör de ? Pratar med varandra..nope! dem pilla på mobilen hella vägen, på bussar o tåg samma sak, alla har sin näsa fastnat på sina iPhones. Barndomsminnen av mamma och pappa kommer att bli att se dem leka med sina mobiler i stället för att prata med dem. Det har fått till ett stadium där en många människor skulle ha en sammanbrott om de inte kunde ha en telefon för ett par dagar. Hela grej är löjligt.
    Det är ok om du använder med sunt förnuft men tyvärr... de flesta gör det inte.

  9. #9
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Jag tycker det är synd att saker som de nyaste mobiltelefoner och alla andra skit som FB faktiskt har vänt majoriteten av mänskligheten anti social. Samåker med folk i en bil och vad gör de ? Pratar med varandra..nope! dem pilla på mobilen hella vägen, på bussar o tåg samma sak, alla har sin näsa fastnat på sina iPhones. Barndomsminnen av mamma och pappa kommer att bli att se dem leka med sina mobiler i stället för att prata med dem. Det har fått till ett stadium där en många människor skulle ha en sammanbrott om de inte kunde ha en telefon för ett par dagar. Hela grej är löjligt.
    Det är ok om du använder med sunt förnuft men tyvärr... de flesta gör det inte.
    Precis,en del verkar telefonen växt fast i handen på.Och vem behöver vara uppkopplad på nätet för jämnan ? Men det är ju det marknaden vill och de har
    lyckats bra.

  10. #10
    Våga vägra Facebook och Smartphone eller vad de kallas

  11. #11
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av RilleHD666 Visa inlägg
    Våga vägra Facebook och Smartphone eller vad de kallas
    VVF!
    There are no problemsonly solutions

  12. #12
    Minsta sonen hade födelsedagsfest ,älsta sonens flickvän tog upp mobilen och började FB a mitt i en trevlig midda .Va fan e de .Då blev denne svensken ilsk.Hon titta på mig och fatta noll .Tydligen är syber rymden viktigare är riktiga mäniskor och riktiga vänner .Viktigast av allt är många syber vänner på FB .VVFB.

  13. #13
    Hagis
    Guest
    Bikebandit
    Jag tycker det är synd att saker som de nyaste mobiltelefoner och alla andra skit som FB faktiskt har vänt majoriteten av mänskligheten anti social.
    Samtidigt så om man ser det för vad det är! Ett redskap! Så är det lika användbart som en skiftnyckel! Men majoriteten av folket kan inte använda detta redskap på rätt sätt, där håller jag med dig!

    Samåker med folk i en bil och vad gör de ? Pratar med varandra..nope! dem pilla på mobilen hella vägen, på bussar o tåg samma sak, alla har sin näsa fastnat på sina iPhones.
    Det är då man själv får ha karaktär och säga åt folk att lägga undan telefonerna! Tro mig, det funkar! För folk har inte glömt bort hur det var förr så länge man umgås med folk över 30!

    Barndomsminnen av mamma och pappa kommer att bli att se dem leka med sina mobiler i stället för att prata med dem.
    Det skulle jag betala dyrt för att få! Jag byter hellre mina minnen mot dessa minnen!

    Det har fått till ett stadium där en många människor skulle ha en sammanbrott om de inte kunde ha en telefon för ett par dagar. Hela grej är löjligt.
    100% medhåll från min sida!

    Det är ok om du använder med sunt förnuft men tyvärr... de flesta gör det inte.
    Jag tror du och jag delar åsikten om dessa redskap! Och jag citera dig i mitt svar då jag kände att vi faktiskt hade samma slut kläm på det hela

    L&R broder

  14. #14
    Ner med facebook
    Ut och kör eller hemska tanke ring till någon och prata. eller ännu värre kör hem till någon med ett fikabröd och snacka
    Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda.
    (källa: Mark Twain)

  15. #15


    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av Troll Visa inlägg
    Ner med facebook
    Ut och kör eller hemska tanke ring till någon och prata. eller ännu värre kör hem till någon med ett fikabröd och snacka

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av Troll Visa inlägg
    Ner med facebook
    Ut och kör eller hemska tanke ring till någon och prata. eller ännu värre kör hem till någon med ett fikabröd och snacka
    Agree!
    Trägen vinner!

  17. #17
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    VVF.......

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •