Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Startstrul efter vinterförvaring

  1. #1

    Startstrul efter vinterförvaring

    Skulle göra en uppstart/varmkörning på min De Lux efter vinterförvaring. Men den rackarn vägrade att starta, har stått med underhållsladdning hela tiden och var senast igång utan problem under julhelgen. Hur som helst man hör bränslepumpen funkar, så jag tog av stiften. Verkar inte vara någon gnista kan det möjligtvis vara larmet som spökar som det kan göra när man har haft av batteriet. Provade att göra en återställning via instruktionsboken men utan resultat. Har någon här på forumet varit med om något liknande så skulle jag vara tacksam för tips. Tack o lov är det ett tag till säsongen drar igång

  2. #2
    V.I.B harly2006s avatar
    Reg.datum
    May 2012
    Ort
    På en plats i skogen
    Inlägg
    422
    Tackad: 0

    Funkar larmet på och av.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av ZEKE Visa inlägg
    Skulle göra en uppstart/varmkörning på min De Lux efter vinterförvaring. Men den rackarn vägrade att starta, har stått med underhållsladdning hela tiden och var senast igång utan problem under julhelgen. Hur som helst man hör bränslepumpen funkar, så jag tog av stiften. Verkar inte vara någon gnista kan det möjligtvis vara larmet som spökar som det kan göra när man har haft av batteriet. Provade att göra en återställning via instruktionsboken men utan resultat. Har någon här på forumet varit med om något liknande så skulle jag vara tacksam för tips. Tack o lov är det ett tag till säsongen drar igång
    Finns bra felsökningsschema i servicehandboken

  4. #4
    Fixat, idag går den som en klocka.

  5. #5

    Startstrul efter vinterförvaring

    Anledning?

  6. #6

  7. #7
    Det var larmet som behövde återställas. Gjorde nog fel förfarande första gången jag återställde.

Liknande ämnen

  1. Vinterförvaring - EJ OK
    Av admin i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2012-03-02, 13:35
  2. Vinterförvaring
    Av custombike i forum Off Topic
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-11-15, 21:23
  3. Vinterförvaring
    Av Dragos i forum Harley-Davidson Dyna
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-10-16, 00:01
  4. Vinterförvaring inomhus!
    Av kivE i forum Off Topic
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-09-21, 03:21

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •