Resultat 1 till 13 av 13

Ämne: Råd sökes!

  1. #1

    Råd sökes!

    Har precis köpt en ny luftfilter kåpa till Nightroden. Det är en muscle kåpa och den skall lackas med orangea stripes så att den matchar min baksärm. Skall även lackas en "Willie G" dödskalle i ovansidan av kåpan där stripesen går. Då jag redan har hela hojen full smetad med skallar som går mer åt det vit/aluminumfärgade hållet så har jag svårt att bestämma mig för vilken färg skallen ska ha. Hade tänkt mig en skalle med orangea konturer mot den svarta kåpan eller kanske vit skalle. Lägger upp några länkar på de färger jag har tänkt så får ni avgöra och komma med råd om vad ni tycker matchar bäst? Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	hd_skull.jpg 
Visningar:	44 
Storlek:	9,5 KB 
Id:	10698

    Lägger även upp en bild på de skallar jag har nu på hojen! Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	SkullCovers300-500x500.jpg 
Visningar:	71 
Storlek:	75,1 KB 
Id:	10699

  2. #2
    V.I.B Contributor Lars Nilssons avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Utanför landskrona
    Inlägg
    1 539
    Tackad: 7

    jag vill också ha råd.....
    Sorry, va bara tvungen, haha.

  3. #3
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Håll dig till den färgen du redan har tycker jag.

    Blir rodden snabbare med så många skallar på??? min tribar ger ju minst 3hkr så du måste få ut en 8hkr med alla dom skallarna???
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

  4. #4
    V.I.B Contributor
    hegtors avatar
    Reg.datum
    Oct 2012
    Ort
    South/West
    Inlägg
    492
    Tackad: 1

    Stilmessig blir det jävlig bra..

    Vila: hahaha.. amatör.. alle vet jo at man ikke får mer hk av skallar.. det är dreiemomentet som öker..
    There are drunk riders. There are old riders. There are no old, drunk riders.

  5. #5
    Menar du den vita färgen på skallarna? Blir grymt mycket snabbare!!! haha

  6. #6
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Vit skalle blir snyggast, eftersom det knyter samman de skallar du redan har på hojen.

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av ViLa Visa inlägg
    Håll dig till den färgen du redan har tycker jag.

    Blir rodden snabbare med så många skallar på??? min tribar ger ju minst 3hkr så du måste få ut en 8hkr med alla dom skallarna???
    Man kan aldrig få för många skallar bro...
    Om den blir snabbare? Beror på föraren.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  7. #7
    V.I.B Contributor
    hegtors avatar
    Reg.datum
    Oct 2012
    Ort
    South/West
    Inlägg
    492
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Man kan aldrig få för många skallar bro...
    Var litt i tvil,men svaret ditt inspirerte meg til å kjöpe denne på E-Bay for to minutter siden;
    There are drunk riders. There are old riders. There are no old, drunk riders.

  8. #8
    Lackeraren tyckte att jag skulle köra med orange skalle då jag även skall beställa en ny sadel med en orange skalle i som ser ut så här http://www.grcustoms.com/shop/index....y&path=248_266

    Skulle någon kunna vara så sjyst och hjälpa mig med att fylla i alla konturer,text, näsa,mun och ögon i den vita skallen som jag la upp i paint?

  9. #9
    V.I.B Contributor
    hegtors avatar
    Reg.datum
    Oct 2012
    Ort
    South/West
    Inlägg
    492
    Tackad: 1

    Sadel 329,33
    stitching 40,00
    flame 50,00
    skull 40.00
    shipping 330,00
    total 849,33 !!!!

    Blir dyrt,men hva fan gör man inte för en skalle mera..
    There are drunk riders. There are old riders. There are no old, drunk riders.

  10. #10
    Du såg nog lite fel Hegtor! priset är

    Sadel: $349.99
    Stitching: $40.00
    Flame:40.00
    Skull: 50.00
    Gel insert: 120.00
    Frakt: 90.00

    Summa: 690 dollar = ca.4400kr +moms och tull

  11. #11
    V.I.B Contributor
    hegtors avatar
    Reg.datum
    Oct 2012
    Ort
    South/West
    Inlägg
    492
    Tackad: 1

    Ser det nå når jeg leser nöye.. fikk ikke med meg at de har byttet fra USPS til Global Shipping,for 330,- var jo helt sykt,men jeg tror allikevel helt på det for jeg fikk nettopp en Batwing i en kartong som var mye större og med USPS ,ferdig levert på döra mi betalte avsender 78$.
    Mail selger för du betaler og fråga om dem vil declare 50$ og fortell gjerne at totalprisen for deg blir 30% mer enn kjöpsprisen.. absolutt alle jeg har spurt om det sier ja..
    Vi som körer cykel blir jo allikevel behandlet som kriminelle så å jukse med tollen forventer de av oss..

    Husk å be om at de ikke legger fakturakopi i sendingen..
    There are drunk riders. There are old riders. There are no old, drunk riders.

  12. #12
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Citat Ursprungligen postat av hegtor Visa inlägg
    Vila: hahaha.. amatör.. alle vet jo at man ikke får mer hk av skallar.. det är dreiemomentet som öker..
    Sorry, jag råkade blanda ihop hkr å dreiemoment och att skallar ger det ena och tribaren det andra

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av pipps83 Visa inlägg
    Lackeraren tyckte att jag skulle köra med orange skalle då jag även skall beställa en ny sadel med en orange skalle i som ser ut så här http://www.grcustoms.com/shop/index....y&path=248_266
    Med den info du la till så är det ju solklart med orange
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

  13. #13
    Det blev så här till slut med skallen: Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	hörli.jpg 
Visningar:	11 
Storlek:	17,8 KB 
Id:	10863
    orkade dock inte fylla i texten orange.

    Ungefär så här blir slut resultatet fast med orange skalle och orange stripes och orange text och inte v-rod texten som på bilden.

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	CustomerPaintJob300.jpg 
Visningar:	15 
Storlek:	11,0 KB 
Id:	10864

    och denna sadeln kommer beställas inom kort dock utan flames Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Fastback240OrangeDevilsTailSkull1-500x500.jpg 
Visningar:	13 
Storlek:	25,9 KB 
Id:	10865

    Blir ingen billig historia tyvär!

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •