hej

Jag är en glad kvinna i mina bästa år. Jag har kört hoj i några år nu och min honda shadow 750 är mer som en moppe än som en hoj, men jag har inte hittat något som jag verkligen gillat förrän jag såg en crossbone på foto i somras och när jag träffade på en i verkligheten gjorde hjärtat ett dubbelslag...några provsittningar och lite olika varianter på tillsnitsade hojar genererade idag i en alldeles sprillans, mattsvart crossbones -11. Och jag är sååå lycklig. nu lite fixande med luft och buller, dectable sissy+pakethållare etc så kommer underverket hem lagom till snön är borta

Jag gillar verkligen att köra hoj och jag kör mycket och gärna. Jag kände inte så många som körde hoj när jag började så jag startade ett nätverk för kvinnor som kör hoj. nu är vi 105 st och det är fullt ös för jämnan

Jag som nätverksledare och ensam om crossbones kommer verkligen att behöva råd och stöd när det gäller min nya livskamrat. så jag hoppas på många glada hejarop när jag förvillar mig i termer och teknik.