Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Sadelstolpe fäste FLP

  1. #1

    Sadelstolpe fäste FLP

    Måste få tag på en sadelstolpe, fäste till solosadel typ flp. Nån som har detta i sina gömmor? Kolla bild.
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	800-972_A.jpg 
Visningar:	11 
Storlek:	6,0 KB 
Id:	11651

  2. #2
    Är det skillnad på dessa grejjor och de till en vanlig FLH?
    Jag har ett par sadelstolpar, en kan du kanske få köpa. Jag har ett kors men det tänkte jag ev. sälja med en original Buddyseat jag har. Ett kors gör du enkelt själv även om det inte blir exakt lika. Jag kör utan stolpe med bara ett par genomslagsgummin samt hemgjort kors, tycker man hamnar för högt och något långt fram med stolpe och originalkors.

  3. #3
    Tror inte det är någon skillnad på FLH-FLP. Om du vill sälja en sadelstolpe så är jag intresserad. Klart att man kanske kan göra ett eget kors men jag skulle gärna haft ett made in US (:. Ska inte ha ett Buddyseat utan mer ett sånt traktorsäte som sitter på snuthojjarna.

  4. #4
    Så här såg det ut när jag hade stolpe. Som du ser hade jag också en extra fjäder för att hindra genomslag. Jag har samma sadel nu men ingen stolpe utan sadeln ligger fast och lägre monterad men går att lyfta upp för att komma åt oljepåfyllningen (saknar bild på den installationen nu).

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Bild 040707.jpg 
Visningar:	6 
Storlek:	56,4 KB 
Id:	11670Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	PICT0006.JPG 
Visningar:	8 
Storlek:	50,0 KB 
Id:	11671

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •