Resultat 1 till 12 av 12

Ämne: SKOGSRÖJRUNET!

  1. #1

    SKOGSRÖJRUNET!

    http://www.skogsrojet.se/news.php
    Jag kommer fixa ett run här i Kolmården som kommer avslutas med att vi rullar i på festivalen o röjer
    Mer info kommer o det är lördagen som gäller hoppas vi ses välkommna

  2. #2

  3. #3
    Ingen som vill?
    Jag lägger ner körningen!

  4. #4
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Synd ! Jag tror att folk är för lata eller bryr sig inte nuförtiden.

  5. #5
    Ja men jag tror att många av dagens hojfolk måste göra som den stora massan,det är ju viktigt så man inte gör något som sticker ut från det vanliga det är ju lakritsremms mys i Västervik eller också vill man ju inte missa Lotta på liseberg

  6. #6
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Jag vet .. den stora träffar är mestadels tråkigt ibland .. köra dit, sätta upp tältet och liga på fällstol hela helgen aspackad..skål !! Packa upp allt igen, ta sig igenom polis kontroll och köra hem. Same shit different field Jag föredrar att möta upp med några och göra vår egen grej......

  7. #7
    V.I.B Contributor
    DEOs avatar
    Reg.datum
    Oct 2012
    Ort
    Halland
    Inlägg
    36
    Tackad: 0

    Citat Ursprungligen postat av robbbull Visa inlägg
    Ja men jag tror att många av dagens hojfolk måste göra som den stora massan,det är ju viktigt så man inte gör något som sticker ut från det vanliga det är ju lakritsremms mys i Västervik eller också vill man ju inte missa Lotta på liseberg
    Faen robbull nu gick du över gränsen, är det något man inte skämtar om så är det just Lotta på Liseberg


    Ha det gott folks nu börjar man ju värma inför ännu viktigare event fotboll från Ullevi.
    Senast redigerat av DEO den 2013-07-24 klockan 23:05.

  8. #8
    Ahh,du är en klok man Rick........

  9. #9
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Jag vet .. den stora träffar är mestadels tråkigt ibland .. köra dit, sätta upp tältet och liga på fällstol hela helgen aspackad..skål !! Packa upp allt igen, ta sig igenom polis kontroll och köra hem. Same shit different field Jag föredrar att möta upp med några och göra vår egen grej......
    Gillar inte heller stora spektakelTräffar med max 2-300 deltagare är det bästa.Och då menar jag hojåkare och inte massa snörvlande snorfulla rockarungar och liknande! Åker faktiskt för hojintresset!
    There are no problemsonly solutions

  10. #10
    Oavsett hur stor träffen är så går det hela ut på att supa lyssna på musik och prata med likasinnade. Sen är det upp till var och en hur mycket man gillar bränd mandel och lakritsremmar.

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Jag vet .. den stora träffar är mestadels tråkigt ibland .. köra dit, sätta upp tältet och liga på fällstol hela helgen aspackad..skål !! Packa upp allt igen, ta sig igenom polis kontroll och köra hem. Same shit different field Jag föredrar att möta upp med några och göra vår egen grej......

  12. #12

Liknande ämnen

  1. Skogsröjet2012!
    Av robbbull i forum Träffar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-12-30, 18:04

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •