Resultat 1 till 15 av 15

Ämne: Påminnelse till alla snapphanar gruppmedlemmar !!

  1. #1
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Påminnelse till alla snapphanar gruppmedlemmar !!

    Glöm inte att kolla i grupp meddelanden i snapphanar gruppens sida för imformation om träffar och körningar. Det är lätt att glömma bort och titta bara på inlägg i allmänna forumet området. Ni är alla välkomna att sätta in ert egna idéer och förslag för körningar/fikaträffar oavsett hur små eller stora

    Jag kommer också att ta tillfället här att informera er om att jag har städat upp lite, tog bort medlemmar som hade anmält sig men har inte varit aktiv inom forumet för många månader och aldrig visat sig på någon Snapphanar körning eller fikaträffar. Gruppen skapades i huvudsak för att träffa Harley folk från Skåne område för Fika och körning. De som vill anmäla sig igen och framtida medlemmar vänligen överväga detta innan ni registrerar ert intresse tack!

    Och kom ihåg .. det är inte storleken .. det är hur aktiv gruppen är det som räknas .. snarare en liten grupp som kör och träffar varandra på regelbunden basis än en stor en där alla sitter hemma i soffan och fundera hela tiden och aldrig röra sig..

    Mvh BB

  2. #2
    aha har jag nog missat helt... kommer det inte upp bland nya inlägg när man skriver i den gruppen då?

  3. #3
    Nej!
    http://harleyforum.se

  4. #4
    Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda.
    (källa: Mark Twain)

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av corbijn Visa inlägg
    aha har jag nog missat helt... kommer det inte upp bland nya inlägg när man skriver i den gruppen då?
    Trodde jag med Dags att dra ihop någon tur då

  6. #6
    V.I.B
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Vinslöv, Sweden
    Inlägg
    495
    Tackad: 0

    Var tvungen att kolla om jag var kvar, det var jag ,trots att jag inte varigt med på regelbundna träffar och bara varigt på några körningar.
    Att man sen rensar bland de som inte alls visat intresse förstår jag.
    Det som lockar mig en grupp framför en klubb är just att man kan vara med så mycket som man tycker det passar en själv.

    I bland prioriterar jag familjen , i bland måste man fixa något med huset, i klubbmiljön,eller åtminstone i en del av den, är det lite mer "all inn" som gäller, jag är nog lite för mycket individualist för att passa i en klubb? , men hoppas man fortfarande är välkommen trots att jag bara är med i bland?

  7. #7
    Ska vi dra ihop nåt nästa vecka kanske??

  8. #8
    Jag är på! bara jag får tillbaka hojen

  9. #9
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Hej Benny...vill bara förtydliga att dom jag "rensade" bort inte har varit inloggade på forumet på vääääldigt länge, en del inte ens sen hösten 2012. Att folk är närvarande ett par gånger per år är tillräckligt bra .. bättre än aldrig.

    Detta var också en påminnelse till snapphanar medlemmar att kolla på deras gruppsida och lägga in körningar eller träffar till andra Snapphanar

  10. #10
    V.I.B Contributor Lars Nilssons avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Utanför landskrona
    Inlägg
    1 539
    Tackad: 7

    Jag måste erkänna att jag inte är inne på snapphanarnas sida så ofta, eftersom jag med trodde det dök upp under nya inlägg....
    Det BORDE det göra eftesom när man går in på nya inlägg så vet sidan vad man sett och inte samt vem man är osv.

  11. #11
    Hardys idag kl 11:15 för mc kortege på höörs marknad 11:30

  12. #12
    V.I.B Contributor Lars Nilssons avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Utanför landskrona
    Inlägg
    1 539
    Tackad: 7

    Citat Ursprungligen postat av corbijn Visa inlägg
    Hardys idag kl 11:15 för mc kortege på höörs marknad 11:30
    Läste det här 11.14.
    Lite sent ...

  13. #13
    Citat Ursprungligen postat av Lars Nilsson Visa inlägg
    Läste det här 11.14.
    Lite sent ...
    Synd, vi var nog ett 50-tal bågar

  14. #14
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Om du vill kontrollera gruppmeddelanden .. Klicka på snapphanar på din profil eller Klick på nätwerk/Grupper/Snapphanar överst på sidan..

    http://harleyforum.se/group.php?groupid=8

    Jag har varit i Daytonaberg Beach och området sedan fredag

  15. #15
    Citat Ursprungligen postat av Benny Visa inlägg
    Var tvungen att kolla om jag var kvar, det var jag ,trots att jag inte varigt med på regelbundna träffar och bara varigt på några körningar.
    Att man sen rensar bland de som inte alls visat intresse förstår jag.
    Det som lockar mig en grupp framför en klubb är just att man kan vara med så mycket som man tycker det passar en själv.

    I bland prioriterar jag familjen , i bland måste man fixa något med huset, i klubbmiljön,eller åtminstone i en del av den, är det lite mer "all inn" som gäller, jag är nog lite för mycket individualist för att passa i en klubb? , men hoppas man fortfarande är välkommen trots att jag bara är med i bland?
    Beror nog på vilken klubb det gäller

Liknande ämnen

  1. Svar: 1041
    Senaste inlägg: 2015-05-29, 18:06
  2. Svar: 57
    Senaste inlägg: 2013-05-17, 18:09
  3. Stort kred till er alla.
    Av Asfaltskungen i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-05-22, 23:04
  4. Tyskjävlen säger hej till alla!
    Av tyskjävel i forum Ny på harleyforum.se?
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-03-20, 17:01
  5. Natt blues till er alla!
    Av robbbull i forum Off Topic
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-18, 17:30

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •