Hej!
Har funderingar på att köpa min första HD, har haft ett par hojar innan men ingen HD.
Vad rekommenderar ni för någon om man har en budget runt 100k ?
Jag har provkört 3 olika HD redan.

Road king: Har hyrt en och kört en lång tur med. Ingen jag skulle vilja äga då jag tyckte de var lite för trött och för klumpig att köra till vardags
Street bob: En kortare provkörning, betydligt piggare än road kingen och roligare att köra. Tyckte fotpinnarna satt förnära eftersom jag är strax över 180 lång samt att jag vill ha möjlighet att skjutsa så är mer sugen på en Fat bob eftersom den har både framflyttade fotpinnar samt reggad för två original.
V-rod: Rolig att köra men tyckte den kändes lite för låg och konstig i kurvorna precis som den var lite understyrd men det är säkert en vanesak.

Så vad tycker ni jag ska satsa på? V-rod har jag hittat ett par lågmilare på blocket för strax under 100k så det känns väl som den passar budgeten bäst. Eller har jag missat några andra modeller man bör kolla närmre på?
Mina krav är att den ska vara relativt ny och gått under 1000 mil gärna runt 500. Budget runt 100 000:- gärna under men skulle man hitta något fint som är värt säg 120k så är det inte omöjligt.