Byggbesiktnig utförd idag och det värsta var att jag skulle je hojen ett namn! Vanligtvis är jag inte så flummig så jag kallar den för namn men jag fick va så snäll o komma på nåt snabbt och
Voila " Bark at the moon " heter den visst nu! ( tråkningar o gliringar för detta pinsamma missöde ok ). Nåväl, allt var ok, infästningar, reglage od dokumenterades, motornummer blev en del av det 17 siffriga chassienumret, axelavstånd, gaffelvinkel, försprång o hjuldimensioner noterades också. Jag skulle även uppge motorvolym och effekt på ett ungefär. Jag fick en anmärkning som jag ärligt missat, det var att ramen var 5mm lägre i fram jämfört med bak och det skulle vara ca 15mm högre fram så jag får trycka i två små rörhylsor i gaffeln bara. Jag har ju haft den uppallad/fixerad när jag byggt och missat att sjönk ihop mer än väntat när allt blev monterat! Så nu är nästa steg att fota den snett framifrån och lägga in i det dokument som skall skickas till SFRO som sdan skickar det vidare till Transportstyrelsen. Chassienummer skall också slås in och fotodokumenteras på samma blankett, sen är det dags för demontering och lackering! Pust, det känns jäkligt skönt att ha kommit hit.