Hej,

Blev faktiskt med HD för nästan ett år sedan (Fat Boy 2007,med bara 300 mil på mätaren), men har tyvärr inte lyckats skriva någon CV tidigare på forumet. Men idag försökte jag mig på ett inlägg, så nu är det dags!

Nåväl, jag har haft ett långt uppehåll (20 år!) när det gäller MC. Kassan när jag var yngre räckte bara till japaner (märkestrogen till Honda), höll iof på att slå till på en Fat Bob i mitten av åttitalet men det rann desssvärre ut i sanden.

Så blev det familj med de välkända (antar jag) konsekvenserna med mindre pengar och tid för andra förlustelser än Gröna Lund och stugsemester.

Men med en sträng tant som blivit snällare med åren och ungar som inte längre bryr sig om vad farsan gör så länge han öppnar lädret, så kunde jag till sist glida hem på en HD. Bor i Norge, men är i Sverige (Stockholm) ca fyra till fem månader om året, framför allt på somrarna.

Som Newbie när det gäller HD så tycker jag ett sådant här forum med alla tips är ovärderligt. Jag är också djupt imponerad av Admin och de andra som sköter forumet. Jag har hållt på med (mycket) enklare varianter av medlemsforum och vet att det tar MYCKET tid.

Tack grabbar!

mvh
Conny