Hola folks... Jag har en -98 softail... Och ska på med ett aphäng på den... Så jag behöver byta ut alla wirers å grejer för att handtagen ska nå upp till styret... Vilket jag föredrar att dom gör...
Wirers till gas å koppling är Juh inga problem... Det går att beställa överallt... Men bromsledningen verkar man behöva vara raketforskare för att fixa... Kollar man på nätbutiker så finns det en uppsjö av olika kopplingar, nipplar, mellangrejjer och fanskap... Å så får man köpa slangen per meter... Å så ska man ha nåt konstigt specialverktyg för att få ihop skiten sen... Ska det verkligen vara så svårt att få en ledning i en speciell längd med orginalanslutningar??? ...borde finnas att köpa sånt i olika längder färdigt kan man tycka...
Asfaltskungen, som hade styret innan mej, har mätt sin bromsledning och den var 120cm... Och tyvärr kan jag Juh inte sno hans eftersom hans nya styre är lika högt...
Så, nu till frågan... Någon som har en sån liggandes i nån byrålåda eller nån som vet vart jag kan beställa en sån utan att behöva komplettera mina utbildningar på Chalmers?