Har bytt OLIVIA mot en early shovel 67aHar slaktat ner den i helgen o skaffat en original ram helt orörd min var stretchad 3tum.Nu ska jag lämna den nya på blästring o lack sedan kan jag börja sätta ihopp chassit blir 19tum 4.00 bak o 21tum fram med sporre gaffel kommer även bli en gammal sporre tank som jag har liggandes den ska få vara som den ser ut ska bara göra fästen oså ska det lödas på nipplar för soppamätarslang utmed ena sidan sen ska den klarlackas
Riktigt ball
Olivia = Frun?
Isf var det ett jävla bra byte!
Trägen vinner!
Haha dubba åsikter om bytet vissa tycker jag är dum i huvet andra du har gjort ditt livs affär
En 60-talare sitter väl aldrig fel.
Härligt stuk som den var men man kan alltid göra om till sitt egna personliga, så har jag gjort med min.
En del tycker om andra tycker inte.
Vem bryr sig? .inte jag iaf
Jag tar gärna råd o tipps från folk men ingen bestämmer över mitt byggande eller mig
Gaffelen på oså hitta jag en sadel på swapet i går oså blir det ett par 12tumare bak fram hjul funderara jag på samma som bak!Nu är botten delen på motorn klar så i dag har jag blästrat o lackat cyllarna så i morgon åker jag in med dom så ska dom monteras.Har även köpt en ny främre topp det var sååå jävla mycket jobb på den gamla helt jävla sönderbruten på fläns.
Ser bra ut det där, men vad fan är det för larv med "fuck evo" på oljetanken? Låg klass på såna "inskriptioner".
Aaaah det är en liten blänkare till oldschoolfolket och till de som brukade mobba mig när jag själv bara körde ny Sportster. Folk får köra vad de vill, men själv är jag tillbaka i gammelträsket igen Finns ju dom som tycker att HD sluta vara HD 69 sedan kan jag väll tycka att evo är lite trist annars hade jag inte bytt bort mina
Bokmärken