Min synpunkt: Det höga sissyt är alldeles för lågt. Så ta det låga.
Låga sissys är snyggt, höga skall vara höga. Minst dubbelt så högt som ditt höga.
Jag lägger min röst på den högre sissyn. Grattis till en snygg hoj!
Min synpunkt: Det höga sissyt är alldeles för lågt. Så ta det låga.
Låga sissys är snyggt, höga skall vara höga. Minst dubbelt så högt som ditt höga.
+1 på höga sissy riktigt snyggt, avstämd höjd med hojjen. Mkt snygg hjuling
I detta ämne håller jag med stroker49.
Högt ska det vara och då helt klart högre än det höga ja eller det som kallas det höga här, enkelt va?
Cleant bygge och fint hantverk!
Lägger min röst på den låga sissyn! (Dock jävligt behändigt med högt om man vill ta packning med sig)
Ingen mer än jag som tycker att lägre placerad framlampa vore coolt? Tycker "standard-placering" av framlampan på en springergaffel blir för högt.. Sänk 10cm för en lägre känsla på hela hojen!
Högre är inte aktuellt i nuläget.. vaken styre eller sissy.
Inte alls! är du galen!?
Det där va intressant, Störde mig väldigt mycket på placeringen förut.. men det hade jag fasen förträngt Jag har en lite smäckrare lampa ligger på hyllan, som skulle passa jäkligt bra med ett lägre fäste!
Banditen01 (2015-12-21)
Ja, jag tycker framlampan gör jävligt mycket på en hoj! Typ, placering och storlek kan ändra hela hojens stuk. Ska bli intressant att se vad du snider fram
Spelar ingen roll hur fin kärringen är om hon har ögonen skelandes uppe i pannan..
Shovelhead är en snygg motor. Är egentligen en originalnörd men detta var ett smakfullt bygge.
Vad d gäller fr lykta så gillar ja sporty/superglide men d ju smaksak. Jerkas moppe e ju jääla cool
Bokmärken