-
nja, tror inte vi har träffats... eller ja, det kanske vi rent av gjort men jag känner inte igen dej på bilden du har....
jag har bott i stockholm i ca 10 år... bodde tidigare i norrland (kalix)... å här nere har jag inte kört nåt förrän jag nyligen skaffade harleyn...
jag har tänkt (ok, lovat) grabben en "riktig" hoj... så jag har sökt efter nån vettig mini chopper åt han... men jag tror det blir svårt för han att köra här i sollentuna i alla fall... håller juh på att försöka flytta isär från exet å planen är väl att skaffa hus nånstans med nya donnan sådär lite lantligt å då kan han nog köra....
hittade en bild...
-
-
-
-
hehe... den hade stödhjul från början så jag fick "trimma" den lite för att det skulle gå å köra på två hjul utan att rasa för att den gick så sakta från början...
i övrigt har jag väl inte så stora planer... förutom att forsätta jobba på.... leta ny trummis till bandet å ut å turnera igen... se till att nya lyan har schysst garage... skaffa ny jänkare... hmmm... jag har nog en del planer när jag tänker efter...
-
-
-
-
haha... ja, jag sa oxå så... när han kan cykla å kan cykla BRA så ska jag köpa en "riktig" chopper åt han... å då lärde han sej juh det rätt fort... ...jaja, man får väl stå sitt kast...
var det du som höll i garage i märsta??? ...det var en tjej som jag känner som höll på att ragga band dit... å hon tyckte vi skulle spela där... fast det är inte direkt "rock" vi spelar... e; ...hehehe....
men nä, vi ska inte ta EN öl nån dag... då blir man bara mer törstig... men jag ställer upp på att ta FLERA öl nån dag!
...å nu måste jag tamejfan springa till köket igen... helvette... det där kylskåpet i bordet känns rätt lockande att bygga nu faktiskt...
-
-
haha ja men du får säga sånt när inte grabben hör!
Nä jag höll inte i garage, jag höll i bryggeriet men det är säkert 5 år sen!
Du, har du facebook för medans du springer o hämtar öl så hinner jag ju somna
-
-
hehehe... *kastar tomma ölburkar på så du vaknar* ...nä, jag har inte facebook... jag är nog den enda i världen som är med i "våga vägra facebook"-gruppen... en facebook-grupp som jag själv har skapat... å den är så anti facebook så den finns inte ens med på facebook...
-
-
haha okej point taken
men då får du sluta springa efter öl hela tiden o skriva fortare
Jag ska posta ett pm åt dig!
-
-
så där du har ett pm! O jag är fan snabb som fantomen!
-
-
jag tycker du är skitlångsam! *fnissar* ...men nu har jag iaf upptäckt pm å vänlista å sånt grejjs...
-
-
haha ja du ser vad jag hinner lära dig på så kort tid! :d
-
-
ja, men snart är alla mina öl slut så då blir jag väl en imbecill igen... suger getballe att ha varit borta så här länge... finns ingen som köper öl hemma då...
-
-
haha som sagt! läs det jag skrev till dig nyss! Det finns möjligheter!
-
-
Vaknar du med en sån här i handen så hoppas jag du går till läkaren!
-
-
Nä DeaDSexy nu börjar min kudde ropa efter mig!
-
-
okay... natti på dej då...
å vaknar jag med en sån i handen så... ja... vad fan ska man säga... då dör jag nog på riktigt...
-
-
haha ja det lär du nog göra! Om inte i natt så i morgon! för det där är inget som läkarna kan råda bot på
-
-
-
-
tack själv!
*sitter med sista ölen*
...imorrn ska jag sooooooooova...
-
-
tack för sällskapet igår! Var trevligt, men nu väntar ön och ett par kalla till i kväll...
-
Behörigheter för att posta
- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
-
Forumets regler
Bokmärken