Resultat 1 till 20 av 104

Ämne: Mappningar, bänkningar

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    Bara för att röra om lite i grytan lägger jag upp ett av våra bänkkvitton från en Nightrod 07
    Orkar inte skriva om all text igen, så jag kopierar från vår facebooksida

    Luft & Buller, dvs K&N-filter och V&H Widow slip-on's

    Skillnaden mellan pålagd "korrekt" Screamin Eagle map och justering i bänk. Dvs den map som rekommenderas av SE.
    Observera att detta bara är fullgaskörningen. Skillnaden på delgas var ännu större och vad värre var, växlade brutalt mellan rejält snål och rejält fett. Såpass att endcaps'en var kolsvarta av sot....
    Svart är före och röd är efter justering.
    Visar väl ännu en gång att snacket om att det räcker med att lägga på en färdig SE-map inte har någon som helst substans....

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	300695_263258380376741_182446648457915_680541_1728858422_n.jpg 
Visningar:	357 
Storlek:	60,3 KB 
Id:	3323

  2. #2
    Hallå nu har jag varit hos Båging på Mek1 och bänkat den gamla ultran 98a,jag har skrotat MM sprutet satt på en mikuni 42a 22,5 lågfart,172.5 högf det var 160 innan bänk körning så det var det enda munstycket som bytades ut,och 0,5 acc pump, dyna tändning och gissa om det blev effekt jajamen,jag har sen innan se 3 cam och trueduals,v/h monsterovals här kommer kurvorna en är ifrån 2010 när den blev bänkad på mc konsult då med sprut och powercommander. och 2 st hos bågingKlicka på bilden för en större version. 

Namn:	img933.jpg 
Visningar:	160 
Storlek:	101,7 KB 
Id:	11754Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	img934.jpg 
Visningar:	156 
Storlek:	97,4 KB 
Id:	11755Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	img935.jpg 
Visningar:	157 
Storlek:	96,6 KB 
Id:	11756 så stort tack Båging det var kul att träffas och tack för ett kanon jobb

  3. #3
    V.I.B
    Reg.datum
    May 2012
    Ort
    Skåneland
    Inlägg
    3
    Tackad: 0
    Vet ej om jag postar på rätt ställe men jag har en fråga ang bänkning.
    Har beställt en Street Glide -14 med Big Shot Duals, SE Supertuner & SE luftfilterkit.
    Har även bokat en bänkning på samma ställe.
    Min fråga är om det är ok att börja med att bänka hojen direkt vid 0mil eller om man bör köra in den på väg först?
    Har försökt googla mig till ett svar men verkar som det finns lika många åsikter om det som det finns nya Harley´s..
    Återförsäljaren säger att det inte är någon fara utan snarare tvärtom Bra att börja med att bänka hojen för att få ut mesta möjliga effekt.

Taggar för det här ämnet

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •