Personligen skulle jag gärna ta bort skiten helt men som sagt, besiktningsmännen lär inte gilla det!
Den skulle besiktigats för 8 dar sen
när ska du besikta då? i år?
annars får du väl tejpa fast en gps/smartphone på styret... (Jag har det. Min mätare visar fel pga omdrevning).
dvs om du vill ha koll på hastigheten.
Personligen skulle jag gärna ta bort skiten helt men som sagt, besiktningsmännen lär inte gilla det!
Den skulle besiktigats för 8 dar sen
Aj då... Då är det bara att krypa till "korset"... Och lycka till
men nu är vi väl lite off va? hehehe
äh, off är jag hela tiden och det har jag papper på haha.....
Tråden har ju gjort sitt, nästa körning, ny tråd!
Tja kanske årets sista körning som vi bjuder på! Men vädret ska bli bra så förändras inte verkligheten så tar vi en vända!
När: Lör 8e oktober
Samling:
OKQ8 Märsta http://gulasidorna.eniro.se/f/okq8-h...%20m%C3%A4rsta
Avfärd:
11:30 sharp släpper vi kopplingen!
Vi håller oss till norrorts småvägar och kommer stanna och fika/äta & tanka med jämna mil!
Vi kör zick zack pack men håller ihop ledet så ingen kan tränger sig in!
Håll koll på tråden under lördag förmiddag, kl 10.30 - 11:00 senast åter kommer jag med den senaste informationen utifall vädret skulle försämras!
EDIT:
HAR DU FRÅGOR SÅ TA DOM HÄR I TRÅDEN I FÖRSTA HAND ELLER RING PÅ VÅRAT NR 0729-247 241
(OBS ring, vi besvarar inte några sms)
Senast redigerat av Hagis den 2011-10-03 klockan 20:32.
Kl 10 kanke 11 men 12:30 är nastan for sent. Blir morkt tidigt. Hur manga timmar hade ni tankt kora?
Utflyktsmal: Marsta-Waxholm-Gustavsberg (fika)-Rosenhill-Stockholm-Marsta ?
Vad tror du?
Paolo spagge fxr
Vi kan absolut köra avfärd kl 11:30 men inte tidigare då vissa av oss jobbar sent!
Sträckan blir ungefär som den vi körde förra gången, dvs att vi håller oss på norra sidan av stan!
Men jag ändrar tiderna!
Senast redigerat av Hagis den 2011-10-03 klockan 20:29.
Klarblå himmel, solen skiner, vägbanan är nästan helt torr och tempen ligger nu kl 09:40 på 8+ grader. Långkalsonger på....
Ha en najs tur
Drar ut själv och gör gbg osäkert
Fuck it,lets ride
Go big or go home
VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!
Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!
Tack till er som dök upp i det kyliga vädret! Tyvärr admin så var det fan för kallt för att springa runt o knäppa foton! Men till nästa säsong så kommer det garanterat mer foton och i slutet på året kommer förhoppningsvis en trevlig julklapp från oss i form av en film
Men nu ska jag krypa ner med min satans feber
VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!
Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!
Exakt, amish, men på Harley... Lite udda kanske Dock har vi även häst o vagn om soppan skulle ta slut i Harley'n
EDIT:
http://hem.passagen.se/psof/buggy_animated.gif
Senast redigerat av LaDaille den 2011-10-11 klockan 22:37.
lol, ja bild som bild
Bokmärken