Välkommen!Jävligt fina jobbLemmy är min gud
Hei, Marius her fra Norge.. jeg er også med å driver harley forum i Norge :-) Jobber som möbeltapetserer og er av og til i sverige i forbindelse med jobb. Dere svensker har et mye bedre samarbeid og opplegg for tapetserere.. der har vi mye å lære! Vi har også sommerhus nær svenskegrensen.. så har vært mye i nabolandet :-) I fritiden pynter jeg på motorsykler, stort sett Harleys.. jeg jobber med bladgull, pinstriping og lager saler med motiv.. legger med noen bilder av noe av mitt arbeid.
Leder
Var også så heldig og fikk lage seter til medlemmene i Motörhead:
Bladgull og pinstriping:
Ops, håper det går bra at poste så mange bilder.. har mye mer, men... :-)
Välkommen!Jävligt fina jobbLemmy är min gud
Satan i gatan, riktigt fint hantverk!! Välkommen hit! Vad är webadressen till norska forumet?
VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!
Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!
Ojojoj vad snygga grejor! Bienvinidos från en tös på Spanska solkusten där vi kör hoj året runt
Välkommen!
Misstänker att det är du på bilden med grabbarna från Motörhead. Grymt att få träffa Lemmy.
Live to ride, Ride to live.
Välkommen! Riktigt snygga grejor du gjort!
Ja bara att instämma,jäkligt snyggt hantverk.
Hei og takk for hyggelig velkomsten :-)
Admin, det norske HD forumet adresse er: http://hd-forum.no/a/ (vi holder på med en oppgradering av serveren så /a/ er normalt ikke der, men det er kun en "backup" til vi er ferdige med oppgraderingen)
Marius
Vilket imponerande hantverk. Jag är så sjukt sugen på att testa att punta läder med. Måste köpa verktyg och testa! Mycket snyggt!
Välkommen! Vrål snyggt arbete!
Var det sadlarna till Victory hojjarna?
//W
Välkommen! Jävla grymma arbeten Hälsningar från medlem i FreeThunder Mc Flekkefjord!
There are no problemsonly solutions
Takk igjen :-)
@mullemeck du bürde prøve.. det er ikke mye verktøy som kreves for å komme i gang og det er veldig gøy! For under en tusenlapp har du verktøy for å komme i gang.. men pass på, det er lett å bli hektet... :-)
@Wallis ja de med Motörhead logo var for Victory syklene. Tror de var utstilt på en MC messe i sverige for litt siden. De er nå shippet til USA, England og en fortsatt i sverige.. Mickey Dee sin :-)
Vilken armada med verktyg!
Ja dom var på Mässan här i Göteborg.
//W
Tjena 276ccm!!
Schysst att få leverera till Motörhed!!!
Du minns mig som TomSwede från leatherworker.net
MVH/Tommy
En Svart sadel med infällda motiv går inte att få helt fri från att släppa färg!!
Tjena 276ccm.
Har du något tips o trix för att jobba med bladguld??
Bokmärken