British racing green metallic/Svart, Sunglow red /silver, Cobolt blå/Silver
Svart har de senaste åren varit den hetaste färgen på allt inom H-D.
Men vilken "finish/färg" föredrar du?
British racing green metallic/Svart, Sunglow red /silver, Cobolt blå/Silver
If I need help I`ll ask you!If you need help call me!!
Mycket scotch brite, ett visst patina över delarna gillar jag...
LOUD FAST RULES
http://chopperworld-sergmo.blogspot.se/
Å fi fan 1-1, e vi ensamma?
If I need help I`ll ask you!If you need help call me!!
Mattsvart skare vare....annars kan det få vara mattsvartare, det e oxå ok
Mattsvart/Denim Black eller .....................Real Flames
Vad är scotch för färg?
Matt rostbrunfärg med blodröda, svarta och vita pinstripes i en sliten patina look, man kan inte slå det i min bok.
You can never go wrong with Svart. Matt eller blankt beroende på modell och övrigt på hojen. Scalops, flames och pinstripes är schysst, men allt beror på modell och helheten. Skrikiga färger går oftast bort. Arlen Ness i all ära men ibland undrar man vad han håller på med.
Har heller aldrig fattat vad som är fint med 'HD-färgen' orange? WTF? Inte heller det britterna håller på med; 'Racing Green'.
-Chaps, let's paint our motorcycles in a marvelous racy colour!
-hmm yees good! Fellows, how about bright bright green!?
Jadu, jädrar i mig, skulle inte säga nej till den tanken, speciellt snygg var den med den mittkonsolen.
Senast redigerat av Jason Brack den 2011-03-23 klockan 18:19.
Tank och mittkonsolen är från en Dyna Superglide
Att putsa och gniiiida är en ren säkerhets omtanke. Alla ev lösa skruvar och prylar m,m, får du koll på. Rent blir det oxså.
Kan inte tänka mej crossbones i annat än mattsvart
Skulle jag bygga ihop något eget blir det John Deer grön tank och skärmar, gula fälgbanor I övrigt svart
Min nästa hoj ska bli; Bobber stuk med aphäng. Och den ska vara svart, inget jävla krom som man måste putsa på.
Såg den perfekta Bobber på SBM ...
Brun............. med rosa inslag.
Haha.... Nej men om jag skulle köpa nytt idag skulle det bli en Electra Ultra Limited, Vivid black med lite lite mer med krom, absolut inget överarbetat.
Kom alltid ihåg att du är helt unik, precis som alla andra.
Bokmärken