Öppna spjället fullt och spärra i öppet läge (t.e.x en plåtskruv genom hela skiten). Köp en Dynojet BY-Pass art 70-350 på Bikeline så slipper du felkoderna. Kanske funkar att bara koppla bort vajern från spjällmotorn oxå, har inte testat detta själv
Någon som har koll på, eller länk på hur man
smidigt låser spjället i öppet läge?? (Även fulmek )
Kommer byta till helsystem, men tänkte göra detta
fram tills jag bestämt mig för vilket system jag vill ha....
Är en street bob 07a med v&h slipons och fuelpak
Öppna spjället fullt och spärra i öppet läge (t.e.x en plåtskruv genom hela skiten). Köp en Dynojet BY-Pass art 70-350 på Bikeline så slipper du felkoderna. Kanske funkar att bara koppla bort vajern från spjällmotorn oxå, har inte testat detta själv
Inget att jämföra med, satt i hojen när jag köpte den..
Hojen går riktigt bra!! Svarar bra genom hela registret.
- - - Uppdaterad - - -
Gjorde ganska precis så Nu låter den iaf vettigt redan vid tomgång
Beställde oxå bypass adaptern....
Bara att leta vidare med vilket system man ska ha....
Kom gärna med förslag....
V&H propipe chrome, V&H big radius 2-1 tex, Jag gillar 2-1 på sådana hojar
Bokmärken