Välkommen hit... :d
Göran, 54. Har pulat med jänkare sen man va 17. Dom senaste åren har det varit hot rods för hela slanten. Har fn en -32 Roadster med en elak småblockare. Efter 54 fyllda tänkte jag för mig själv "du kan ju för faen inte gå genom livet utan att ha ägt och kört en Harley", tänkt och gjort, så nu är man ägare till en strippad -78 electra shovel. Kul kul
Välkommen hit... :d
********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********
Välkommen..
En bild på roadstern din er oxo välkommen..
There are drunk riders. There are old riders. There are no old, drunk riders.
Välkommen, och vilken underbar kombination, rod och Harley, inte ett dugg avis....
Välkommen hit, fin knarr farbror har =)
A.K.A Masen
Välkommen....en 32:a Rod fattas för mej ännu för att göra garaget komplett
Deluxe FLSTN
Tackar tackar. Här kommer en bild på min lilla roadster. 350ZZZ motor (en av 1200 tillverkade), 4 pet M21 och en 9a i baken. Det närmaste en mc man kan komma i kör upplevelse.
- - - Uppdaterad - - -
He he...jo den gillade jag på en gång när jag såg annonsen. Trumbromsar, rund-sving, 80 ekrat och hydra gaffel. Lagomt stuk för en gubbe
Bilen din så riktig bra ut.. Kjente ikke til CSD350zzz motoren og klistrer inn litt info om den for andre som heller ikke visste om den;
GM's ZZZ 350 H.O. crate engine
Over-the-counter factory replacement engines have been available for decades, but when GM Performance Parts released the 350 high-output crate engine--dubbed the ZZZ for its block-stamped manufacturing code--back in 1989, it was not immediately obvious how big an impact the move would have on the speed-parts business. Never before was a purpose-built high-performance engine available with a factory warranty, a move that all of a sudden gave hot rodders a third alternative to freshening a stocker with a few bolt-ons or going the full-blown custom engine route. Originally released as PN 10134338 with aluminum cylinder heads similar to those used on the L98 Corvette engine, a Z28 high-rise dual-plane aluminum intake manifold, hypereutectic 9.8:1 pistons, forged crank and rods, and a single-pattern 235-degree hydraulic camshaft with 0.480-inch lift, the ZZZ was rated at 345 hp/370 torqe. Still available in revised form as the ZZ4, the original ZZZ led the factory charge into the aftermarket engine business and forced independent engine builders big and small to compete with lower-priced crate engines that carried more than a taillight warranty.
Ser ikke så godt på bildet,men er det en Holley 650 jeg ser litt av?
There are drunk riders. There are old riders. There are no old, drunk riders.
Välkommen!!!
Fuck it,lets ride
Go big or go home
Välkommen till ett sjysst forum Nice bike o häftig rod! Drömmen!
There are no problemsonly solutions
Hej på dig och välkommen hit
Tänk vad avis man kan bli bara genom att kolla på en blogg
Jag vill oxå ha en balja med en massa pulver
ONE LIFE-LIVE IT
Bokmärken