Det är inga problem
Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda.
(källa: Mark Twain)
Kocken har meddelat att det blir chili con carne.
Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda.
Ja den är grym BB! Har sett Det våras för Sheriffen säkert 20-30 gånger
Senast redigerat av xbones den 2012-11-28 klockan 18:30.
There are no problemsonly solutions
Saw it when it first came out..nearly pissed myself laughing
Tack för en kanon kväll roligt och trevligt som vanligt.
Men framförallt tack till Bikerbandit som har dragit igång ideen med onsdags träffarna.
Mycket bra initiativ.
Tack Troll och "kocken" för gästfriheten och en mycket bra chili con carne....!
Trevlig kväll och tack så mycket för din gästfrihet Det var bara ett förslag, men det är ni medlemmar som håller det levande genom vintermånaderna..TACK!
Körde hem på småvägar .. läskig
Tackar för en trevlig kväll och en jättegod chili con carne
Tack Troll med familj för en trevlig kväll. Och Pulare för skjutsen. Kul när det blir ett gäng
Tack alla
Här kommer en snut från Denis Leary som jag pratad med dig om Bikerbandit
Skit rolig
Någon har ett förslag till onsdag? Om inte så kommer jag att vara på Custons den vanliga tiden
Jag hinner inte med. Vi ska på föräldra grupp
Mia och jag jobbar så vi siktar på nästa onsdag istället.
Bokmärken