Lasse: Ser kanonfint ut och det är nog bara du själv som tänker på att det bara är en lite annorlunda kant på fram fälgen ifram Det är ju Morads high perf fälg
Tittar ut på en decimeter snö och vill åka hoj
Lasse: Ser kanonfint ut och det är nog bara du själv som tänker på att det bara är en lite annorlunda kant på fram fälgen ifram Det är ju Morads high perf fälg
Tittar ut på en decimeter snö och vill åka hoj
Snö här är torrt men kallt
Jo så är det nog med kanten men det är ca 1kg också grrrr
- - - Uppdaterad - - -
Ja har man en sån där slö Sportster med otrimmad motor får man ju försöka bromsa sig förbi dom där ruskigt snabba big twinarna, eller i alla fall försöka
Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190
Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190
Tackar.
Skillnaden mellan en TR och en TC är ca 1kg och om du läser inlägget i början motsvarar det upp till 7 kg fjädrat o tänk då att jag sammanlagt minskat över 10 kg ofjädrat vikt bak o fram vilket gör en enorm skillnad i väghållning och ger en helt annan känsla att köra, inget psykologisk där inte när gram också gör skillnad
Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190
Okej, har inte vikten i huvudet, har skrivit upp det i verkstan men det är sant som du säger, drevet mot bälthjulet är jätte stor skillnad med kedjan är tung så det jämnar ut sig men det var ändå betydligt mer än några gram
Utseende och att det rullar lite lättare är värt en del för mig också
Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190
Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190
Promenader är nog bra på många sett men i bantnings syfte är jag tveksam, en halvtimmas promenad i rask takt förbrukar ca 100 kca, det är väl två bett i en ostmacka ungefär, nä jag fortsätter med fuskmetoden i stället
Förr fuskade jag med att vara mekaniker åt en av Sveriges bästa kartförare bl.a och hobby körde själv en ICC kart, (6 vxl 125a) under ett par år, f**n rent ut sagt vad jag kämpa, sprang i skogen och banta konstant för att hänga på "ungdomarna" som vägde lite mindre
Nu gör jag det för mitt välbefinnande bara
Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190
Lasse: Jodå, alla sätt är bra, men många glömmer faktiskt vad en rask promenad är. Tempot är rätt när det är knappt går att prata med den man promenerar med. Det ska vara rejält med puls på pumpen, så gör det nytta. Lite löpträning på det och 3 dagar i veckan på gymmet...så är man hemma Fan det här är ju helt off topik och låter som ett hälso forum
Mera pulver i maskinen med en ännu större cylinder sats till nästa säsong
Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190
Inte undra på att hojarna är tunga, bara fästet till bakre bromspumpen väger 1400 gram, En aluminium eller vinkeljärn historia skulle väga högst 500 gram, men stabilt är det ju förstås
Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190
Bokmärken