Näää det blir o få hjärnan stonad av dom här tre banden som kommer den 25/1 till norrk
Mässor o annat komersielt skit går fet bort
- - - Uppdaterad - - -
- - - Uppdaterad - - -
Näää det blir o få hjärnan stonad av dom här tre banden som kommer den 25/1 till norrk
Mässor o annat komersielt skit går fet bort
Mässan är väl mindre viktig, det viktiga är ju att träffa alla HF-vänner och den efterföljande träffen på BigBen på kvällen
Men rock on
Håller med dig Slycke,huvudsaken e väl att man har kul
Vi är uppe 11.30 o sticker direkt till mässan.....efter det hotellet o sen BigBen,det blir kanon
Ni får tycka o ha hur kul ni villMen som sagt för mig går sådant fet bort gillar inte brändamandlar o lakritsremms jippon typ Västervik
Robbull har käkat BITTERmandel / det är väl lite som man gör själv, som sagt upp till var och en
Ingen "j-a mässa" här heller... Men det är ju inte för att man inte vill... Så visst kan man vara bitter med.
Om den nu skall vara på en arbetshelg, så hade de ju kunnat lägga den i Göteborg i stället.
Ni andra får ha så kul... Jag är inte alls avis! NOT!
********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********
FUCK vilken spelning hjärnan vibrerar än
Hoppas ni hadde det kuligt mässan
Mässan var så där Men att träffa gubbarna på Big Ben var Synd att man vart sjuk bara
Tycker dom kan lägga mässan permanent i Göteborg, det blir längre men mässan i stockholm verkar krympa för varje år.
Nulla via invia est
Röstar för Göteborg...
Röstar för Tomelilla
Göteborg har bäst lokal för det... Och inte en massa j-a bilar som tar plats.
- - - Uppdaterad - - -
Plus att Göteborg har många fina värdar och värdinnor också, som kan göra sällskap på något trevligt ställe, typ Halta Lottas (som är bikervänligt).
Ser fram emot att gästa er nere i Götet om den nu kommer vara där.
Skiter egentligen i var själva mässan är då jag mera är inne på att just träffa mina systrar och bröder härifrån
Jag är inte ett dugg intresserad av att glo på bilar om jag är på en mc mässa... Men det är ju jag det.
Mässan ska vara i Nordic-hallen på Gärdet i Sundsvall, så det så!
10.000 m2, det räcker åt Harley-Davidson, Victory, & Triumph...
-Dom andra märkena kan husera ute på parkeringen.
Nej, allvarligt talat så röstar även jag på Göteborg.
Långt att åka, men fan så mycket bättre lokaler!
Bokmärken