Ja gör det alltid roligt med nytt folk.
Det är cruising i hässleholm i morgon några av oss ska dit om vädret är ok du är välkommen att haka på
MVH
Ola
Hej !!! Skall försöka komma dit nån Torsdag !! Hade varit kul att träffa er......Med vänlig hälsning Hog
Ja gör det alltid roligt med nytt folk.
Det är cruising i hässleholm i morgon några av oss ska dit om vädret är ok du är välkommen att haka på
MVH
Ola
Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda.
(källa: Mark Twain)
Helgen efter midsommar är en del Snapphanar hos Haskas MC på Öland.
Mycket trevlig fest.
Ni kan väl komma dit?
Tyvärr helgen efter midsommar funkar ej för mig
Kommer nån nu på torsdag??? Vi ska nog dit o äta sillamacka denna veckan.
E ju bara 22 mil tur o retur...;o)...!
Nästa vecka blir det ingen Tydingesjö, då är vi på rocken...( For those about to rock... )
Senast redigerat av tyskjävel den 2013-05-28 klockan 19:03.
Vad jag vet nu så ska vi dit men jag vill inte bestämma något definitivt förr en onsdag.
Sen hänger det klart på vädret
Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda.
....börjar tröttna på Tidingesjön, har varit där så många gånger de senaste två åren kanske köra dit en eller två gånger i månaden och hitta någon annanstans att vila min röv emellan som....
VIKINGABYN LÖDDE.....Varje tisdag (start i mitten av Maj) kl 18.00 i Vikingabyn i Löddeköpinge/Hög.
Massor av motorcyklar... Dessutom, på samma plats, massor av vackra bilar från gammalt till nytt. Vid soligt väder kan det säkert vara drygt 1.000 st bilar och motorcyklar!
SJÖBO FLYGRAKA...Varje Onsdag 18.00 stor träff på flygrakan och flygrakans café strax utanför Sjöbo.
Här brukar det vara 3-500 hojar och dessutom massor av hojuppvisning av unga entusiaster. Detta drar tyvärr också dit en del poliser som inte tycker detta är så kul
Du är ju van vid att registreringsbesiktiga din hoj så åk till Lödde och Sjöbo och utmana ödet för en ny besiktning.
Life's a bitch! ...kanske vara bättre att hålla sig till skogarna
Utanför Urshult ska också vara något mc fik. Mindre kontroller uppåt landet.
- - - Uppdaterad - - -
Jag ska inte heller till Tydingesjön idag. Det vankas gratis käk med dricka i Kristianstad.
Hade fullt upp här hemma med att försöka få någon ordning på allt på tomten. Du BB, jag skulle inte välja Sjöbo med HD. Snutarna är inte friska där nere.
Och som Tyskjävel sa nästa vecka är det
Det var 720 hojar på Tydinge igår....
- - - Uppdaterad - - -
Kolla Fritte52 på youtube
Ja det är en mycket trevlig plats med goa bikers men att köra dit varje vecka blir tråkigt med tiden, har varit där ganska många år nu och det är därför jag ska kör dit bara en eller två gånger i månaden i framtiden.
Jag skulle hellre träffar folk på helgerna och köra, kanske grilla någonstans och ha kul
För dem som inte har kört till Hamburg .. kanske vi ses vid Tydingesjön
Detsamma BB vi ses i morgon igen
Bokmärken