Idag ... Skulle man egentligen fått lite tips på någon spontantur kring götet eller nått tips på nått najs mål som är lämpligt för en kvällstur.
Kanske en tur imorgon, onsala kyrka vid 12?
Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk
Forty8 och Hagard. Det hade varit perfekt om det inte vore för att jag tyvärr måste jobba idag. Men är det någon som har tid framåt kvällen vid 17-18 tiden så är jag på.
... Vaknade vi hos Bambi och Sten efter en jävligt trevlig kväll med grillat. Xbones och Bambi hämtade upp oss i Gislaved och tog oss på en mycket fin väg hem till Bambi. Där Sten och Jossi väntade.
Tack till er för er gästfrihet uppskattas mycket
Senast redigerat av Troll den 2013-08-02 klockan 08:29.
Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda.
(källa: Mark Twain)
Ja då var vi framme på A-bombers utanför Uddevalla. Första gången vi är här riktigt bra verkar det vara. I morgon ska vi titta på backrace.
Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda.
...på väg hem från A-bombers
Tack alla för en fin helg med start hos Sten o Bambi på torsdagen
There are no problemsonly solutions
Hemkommen från Dacketräffen. Kanon trevligt och skitfint väder. Jag och Wiber hade våra tält 1 meter från sjön. Nästa år får det bli ett besök igen
...har mina "muskler" vart på sin första service.
********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********
........hur många miles har det gått.........
Bokmärken