Tråkigt att höra, när det pratades om hur bra de skulle bli när dom slog igen butiken i Jönköping och öppnade en ny i Malmö.
Jag besökte pro bikes nya affär i malmö igår (öppningsdagen) Det var den sämsta harleybutik jag varit i någonsin -Knappt nägra tillbehör mycket lite Harleys inga nya modeller att titta på
Tråkigt att höra, när det pratades om hur bra de skulle bli när dom slog igen butiken i Jönköping och öppnade en ny i Malmö.
Trist att Jönköping slog igen berodde på att generalargenturen flyttat till någon i Europa så var det med oberoendet nu sitter någon magnat och bestämmer villkoren
Iofs hade det väl redan nämnts att Probike i Malmö mest skulle ha "omkring marknaden av de övriga märkena", eftersom
tyngdpunkten på just Harley ligger på Probike i Helsingborg.
Men man borde väl åtminstone kunna fixa delar och sådant i Malmö också, för vad är meningen annars att heta just
Probike? Ett namn förknippat just med ordet Harley.
Så jag instämmer, lite trist...
********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********
Det var mitt första besök i en probike butik, jag tyckte den var helt okej faktiskt!![]()
Helsingborgsbutiken är också avvecklad eller skall stägas Jag förstår om man inte har något att jämföra med att man tycker det är ok att titta på 15 harleys
Var där i lördags,tyckte att det var helt ok för att vara en nyöppnad butik....gjorde ett klipp på en jacka.
Jag läste att HBG butiken skulle stängas i BigTwin magasinet
Fel i tidningen dementi på Big Twins hemsida HBG lever
Bokmärken