Ny favorit tråd! Den dära kommer änna bli riks-fet! så du ändra dig om avgassystem? Trodde du skulle ha fishtails å crossover? fast det blir minst lika ballt med de däran uppsweepsen också. Hinner du klart till vår??
Snyggt där! Va har du för höjd på styret?
Stor skillnad att köra herritage än sporre?
17" är höjden på styret, jo lite skillnad mellan denna och Sporren är det, både på gott och ont. Heritagen är bra mycket bekvämare men Sporren kändes mer "rå" eller äkta. Den vibrerade lite när man gasade osv. Egentligen lite roligare. En av varje är nog att föredra.
Nu är styret färdigmonterad och avgassystemet på plats, provstartade hojen och inte nog med att jag tyckte det blev bra utseende, ljudet gick inte av för hackor heller. [IMG][/IMG]
Nu börjar det likna nåt. helvete vilket fränt åk du har nu!! wow! vintern kommer bli lååååång
Idag flög fan i mig när jag var till garaget. Tror inte jag ska gå cholo stilen längre utan det blir nog bobber av denna med Började plocka bort skärmen, för att ta bort bakljus, blinkers och skylt, och när bakstänkan var borta började jag se bilder i mitt inre om hur det skulle kunna bli.
Så framstänkan åkte bort den med.
Och fan vet om det inte blir bobberstuk istället. Vad tycker ni?
Tja, bygg som du känner för tycker jag. Tänk efter elva gånger först bara innan du sätter kapen i nåt så du inte ångrar dig sedan. Googlade på både heritage bobber å cholo å det fanns flest snygga cholos tyckte jag. dessutom så kan ju avsaknaden av rejäla skärmar ställa till det om du hamnar i regnväder. Kommer du ihåg hur blöt Calle blev för han sakna framskärm?? en rejäl framstänka håller även hojen ren i övrigt. Tja du får klura lite i vinter. hej å hå!
Bokmärken